lol...en ik maar zoeken en zoeken.. dhuhhhh.. lekker snugger btw.... nog gefelicteerd... krijgen we nog een foto van de taarten..of heb ik die stiekem gemist????
Hallo dames! Tijdje niet geweest, was een weekje op vakantie en even geen taartjes gebakken... Mijn vriend was afgelopen week jarig en ik wil een taart maken voor op zijn werk (alleen maar mannen) ik wil dus een stoere taart maken, maar ik weet echt niet wat. Hebben jullie een leuk idee?
Meiden even een vraagje Voor de geboorte van onze dochter wil ik mijn zoon cupcakes laten trakteren op de opvang. Daarop doe ik dan een klein toefje met of muisjes of eetbare vlindertjes. Nu zag ik in de winkel die "botercreme topping" van dr oetker. Iemand enig idee of dit lekker is? Kan het ook zelf maken, maar dit leek me wel erg makkelijk
Weet niet of.het lekker is maar muisjes die lopen wel uit als je die over een toef heen doet. Dan zou je het echt vlak voor je ze uitdeelt er over heen moeten strooien...
Die botercreme topping is dat in een soort paarsig stazakje? Dat is meer glazurig, wordt vrij hard. En zacht is ie een beetje korrelig (als je hem dus meteen zou eten). Maar op zich niet vies oid. Je hebt van dr oetker ook roze met paarse hartjes die zou je er ook overheen kunnen doen. Die lopen niet uit.
Zo het bruidspaar is net weg... Wat was het gezellig zeg! Ik heb een heel goed beeld van wat ze willen... 29 september mag ik de taart al gaan maken. Zo eerst maar even een prijsopgave maken... Hier de foto van de 3 proeftaartjes!! Ik was door alle haast vergeten van te voren mooie foto's te maken... Ik moest het dus even snel doen toen ze al aan tafel zaten.. *zucht*
Oei de foto is wel heeeel erg klein zie ik... Hier even een linkje naar een groter formaat: http://img827.imageshack.us/img827/3724/p1060386n.jpg
iris............. wat mooi... echt heel gaaf... enne.. zie ik daar nou 2 keer mijn ontwerp.. hahaa.. grapje meis.. iris.. het komt vast goed.. vertrouw me maar
ik ben gisteren ook weer ff bezig geweest. De chocobiscuit schijnt helaas door het kennenlijk iets te dunne marsepein. Hij is gevuld met chocomousse en slagroom met frambozen. Verbeterpunten hoor ik graag
hersft 1 e x boetseren..dat ging nog wel dank zij duidelijke how-to's. het bekleden was voor de rest een crime ivm %^&% regenboogbiscuit verbeterpunten hoor ik graag
Thanks ladies! Het is de rood met witte geworden. Ja die is inderdaad parelmoer. De roze ook overigens. De roze is mijn persoonlijke favoriet haha, de bloem zie je helaas niet heel goed maar hij was echt zo heerlijk *blingbling* !