ben niet nieuwsgierig ofzo hoor maar wat was de vraag??????????????????????????????????????????????????/ hahahahahahahahahahah
haha..sorry hoor.. dat kan ik niet openbaar maken want dan word de naam en geslacht bekend en heb bekenden die me in gaten houden maar diegene wist het niet zeker dus ik vraag het aan nog iemand
Ik was de gelukkige die als eerste de vraag kreeg. Onee, de meest nieuwsgierige He, zit zelf ineens ook even met een vraag: heb voor zaterdag een nemo-taartje staan, ga Nemo en de schildpad boetseren, (en zo nog wat andere dingen, ga hopelijk ook nog even uitproberen om koraal te maken van isomalt en ijsblokjes --> voor wie de Cake Boss gezien heeft gisteravond... ). Heb tot nu toe steeds met marsepein geboetseerd en zit me nu ineens af te vragen of fondant misschien niet handiger is? Who knows?
Als het op tijd binnen is, kan ik er ook mee aan het experimenteren Iemand die dat weet over boetseren met fondant: is dat handiger dan met mp?
Ik vond fondant persoonlijk altijd nogal zacht om mee te boetseren. Figuren 'zakken' iets eerder in, als je begrijpt wat ik bedoel. Marsepein is iets steviger. Ik heb aan fondant altijd iets van gum tragacanth toegevoegd (wat je gebruikt om gum paste te maken, dat droogt op tot het echt keihard is)
Ik boetseer altijd met fondant, met of zonder tylose erin. Marsepein blijft bij te zacht. Dus het antwoord op jou vraag: Ik vind het makkelijker met fondant.
Toch maar met marsepein weer aan de slag gegaan M'n Nemo vast geboetseerd, nu het schildpadje nog (maar dat gaat vandaag niet meer lukken). Maar ben trots en wo alvast ff showen
op de foto lijkt het trouwens net alsof er allemaal scheurtjes ofzo inzitten, da's in het echie niet (Maar wat wil je, met de makrostand van onze spiegelreflex-camera )
Hihi, thanks Vond 'm zelf ook wel goed gelukt. Wel nadat ik versie 1 weer in elkaar had gefrommeld Maar uiteindelijk was ik ijn anderhalf uur klaar, dus nog vlot gedaan
dames! ik heb een mogelijke opdracht in noord limburg. Bij mij binnengekomen via advertentie op marktplaats. mensen willen een prijsopgave voor een spongebob taart. Iemand interresse???? voor mij natuurlijk veel te ver!
Helaas voor mij ook veeeeeeel te ver. Ik kreeg vandaag toevallig een mail via mijn marktplaats advertentie voor een kraamfeest.. helemaal leuk..
oh das leuk mama k! ik kreeg net ook nog een spoedje voor zaterdag! lekker druk want moet er zondag 2 afhebben en dinsdag ook 1! wel heel leuk!