Dankje wel Rono en maia ,dus er hoeft niks aan verbeterd te worden? sweet 978 wil je mij dan even je email ff mailen dan kan ik je het progje door sturen.
Whaha waar in Zoetermeer is het?? En mijn hemel wat een mensen zeg! Je bent al zo veel extra geld kwijt voor die taart en dan ook nog benzine kosten heen en terug!
als het goed is een exel prog waardoor je makkelijk kan uitrekenen hoeveel kosten je maakt bij een taart qua ingredienten etc.
btw.. Ariel.. leuke taarten Heeft iemand wel eens een 3d auto gemaakt van choco-biscuit...is dit te doen? Volgens de leukste taarten site is het met een biscuit te doen
hmzz..dan gaan we dat dus eerst in t klein uitproberen voor we groot gaan werken btw..nog een vraagje.. ik moet bakblikken gaan aanschaffen.. nu zie je gewone bakblikken 7.5 cm diep en extra diep.. t scheelt zo een 10 tot 12 euro per bakblik. Wat raden jullie aan? btw..bij deleukstetaartenshop hebben ze een set van 4 voor een redelijke prijs. dat is 20-25-30 en 35.. nu betwijfel ik of ik ooit 35 ga gebruiken..of valt dat nog mee..gebruik je die toch wel regelmatig?
Bij mij past maximaal 30 cm in m'n oventje hahaha. Je kunt trouwens toch ook gewoon je bakvorm wat verhogen d.m.v wat bakpapier en dat plakken met bakspray? Las ik laatst... Ik wil dat gaan doen met de bruidstaart. Ik zit te twijfelen of ik nu al het meptaartje voor m'n dochter zal gaan maken... Ze is volgende week donderdag jarig, maar woensdag t/m zondag heb ik het zo druk! Dus tsja dan maar van te voren maken.... Het is toch "maar" een meptaartje... Of is dit raar?
sweet ik heb 1 zon heele hooge bak pan, maar vond ze best prijzig, nu heb ik bij de xenos een spring vorm bakpannen gekocht , scheelt je een hoop geld! en zijn net zo goed. irris ik zou het taartje van je dochter in vriezen ik heb dat volgende maand moet ik een stapel taart maken die komen ze de 29ste ophalen maar dan vier ik ook me zoons verjaardag dus ff voor die tijd zijn thomas de trein taart maken. en invriezen. ps. ik heb nu 2 email adressen ontvangen voor het progje, dus die gene die hem willen zouden jullie aub je email ff willen mailen aan me?