reageren kan toch zowizo ? mss heeft ze wel familie in jou buurt wonen waar ze toch moeten zijn toevallig ???
sorry voor mij helemaal te ver weg. Wil ze het niet komen ophalen?? Dan kan je het wel doen toch, mocht je het leuk vinden....
Voor wanneer wilden ze een taart? Je mag ze mijn hyves wel ff doorgeven anders... (tartist). Ik ben van 1-10 augustus op vakantie , maar mogelijk dat voor hen een rit naar Eindhoven (ben ik regelmatig) idd een betere optie is
mooie Nemo Rozemarijke! sorrie dat ik nauwelijks reageer, heb het erg druk. Nog 2 taartjes deze maand en dan heb ik lekker een hele lange tijd vakantie!
Hier mijn opdracht voor vandaag. Een collega die is geslaagd voor de politieopleiding. 26 cm gevuld met aardbeienkwarktaart en jam. Ik krijg alleen dat goud niet mooi geverfd Hoe krijg ik dat nou mooi? Ik heb van dat poeder.
Als ik zo de foto bekijk, heb je misschien te weinig poeder op te veel vloeistof gepakt... Hij is verder wel erg mooi!
als je veel vloeistof hebt krijg je het idd niet mooi. Het moet een beetje dikkig zijn maar niet te dik. Lastig uit te leggen
Beetje yoghurt-achtige substantie, denk ik dat je bedoelt? Volle yoghurt dan, niet zoals magere yoghurt... (Net als wanneer je glazuur op gebakken klei aanbrengt, moet ook lekker papperig zijn, dat het nog wel loopt, maar lekker langzaam ).
@rozemarijke ff offtopic maar ik krijg hele andere ideen bij jou laatste berichtje hahahha als je niet zou weten waar het over gaat ...lol