hai dames, een paar vraagjes over Royal Icing. Ik heb gisteren een partij gemaakt met merengue poeder...suiker en een heeeeeel klein beetje water. Het was niet erg zoet of zo, dus dat was prima. ( leuk spul om mee te spelen btw ) Mijn vraag is nu..als ik het wat dunner/vloeibaarder wil hebben.. moet ik er dan wat meer water aan toevoegen..of juist citroensap ? Des te meer water des te langer nodig om te drogen? Ik werk nu op van die showcases van de kantoorboekhandel, maar kan het ook op bakpapier? ALvast bedankt
mooie taarten weer allemaal! @sweet: water en citroensap kan alllebei, ik doe meestal water. Hoe meer water, hoe vloeibaarder, op zich maakt het voor het drogen niet veel uit, wel iets, maar echt geen dagen over het algemeen het kan ook op bakpapier, hangt er vanaf of je iets wilt 'kopieeren' (bijv. vlinders, die kan je mooi in de showcase doen natuurlijk) of niet (dropflowers).
dan zou ik het in de showcase gewoon doen. O ja en met het drogen bedoel ik langer he het duurt sowieso wel een paar dagen voor het droog is, maar qua dikte maakt dat weinig verschil.
hey dames, heb nu al een bestelling voor mei volgend jaar binnen voor een huwelijkstaart eentje voor 40 personen, a 5 per persoon hihi 4 etagen en versierd met rode en witte rozen. Bovenste etage wordt met struktuurmat die daaronder kussen met zilver parels daaronder weer struktuur en daaronder strak wit met wit/zilvere rand met icing Verder loopt er van het bovenste langs de zijkanten een waterval aan rozen en bloemen (knalrode en witte) IK ZOU M LIEFT NU AL MAKEN wisten jullie dat de meeste taartenmaaksters hier in belgië voor huwelijkstaarten 7,5 per persoon rekenen? Ik vroeg tot nu toe altijd 3 euro tot ze mij dat vertelde, zei ik tegen haar dat het bij mij 5 is, was ze dus super blij mee en ik natuurlijk ook hihihi
wow nachtzon die opdracht klinkt heel leuk!! ik heb dat met de woezel en pip taart 3 laags voor december heb dr ook al helemaal zin in
meiden ik moet vrijdag een taart van 20*20 maken voor een 12jarige van justin bieber. Nou wou ik daar een ouwel voor bestellen, ik weet alleen niet hoe groot of klein die moet zijn? weet iemand dat misschien?
Ik zou dan zelf denk ik een plaatje van 12,5x12,5 nemen, dan heb je nog de ruimte voor bloempjes en haar naam en leeftijd. Maar denk dat meer iets is wat persoonlijk is.
Euhm, denk dat ie met een half A4tje te hoog wordt, je kan toch gewoon het liniaal bij Word gebruiken?? Dan Kan je zelf de cm bepalen....
waar ik het moet bestellen (kan het zelf niet maken helaas) kan ik kiezen tussen a4 a5 en a6 formaat...
Waar bestel je dan?? Want bijv. bij Taart bezorgen & Taarten bestellen: gefeliciTAART.nl kan je gewoon een PDF bestand aanleveren....