De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hihi ja, beetje druk gehad! Maar zal weer proberen mee te lezen!

:)

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #4722 mamavan3, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    ahhaahhaha geweldig!!!

gister en vandaag druk geweest met 2 taartjes, de smurfen taart word morgen op gehaald, en de roze taart was gewoon een probeersel. de roze taart is afgesmeerd met ganache en gevuld met ganache en kersen configture en aangevette slagroom.
    was overigens eerste x ik ganache gebruikte maar wat werkt dat heerlijk!![/ATTACH]

3. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoii meiden...

Nou dit is de bruidstaart geworden...
    Ik kan alleen helaas niet zeggen dat ik super tevreden ben. Wat een rotweer om een taart te maken zeg... Bah! :( Het was zo kwetsbaar.. scheurde aan alle kanten, het was klef... waardoor ik de bekleding wat dikker heb moeten doen dan normaal...

Vannochten de taart afgeleverd, alleen kreeg ik niet echt een reactie. :( Ze waren zo druk en aan het stressen allemaal. (ze hadden nog 1 uur en de bruid had nog niet eens haar haar gedaan, opgemaakt en haar jurk aan!)

Dus ik heb niet echt een idee wat ze er van vonden. ;) Dus ja... Ik ben een beetje onzeker hier over...

Ik ben benieuwd naar jullie reacties... Ik heb me volledig, 100% aan het ontwerp gehouden van het bruidspaar (en schoonmoeder ;)) dus ik heb zelf helaas geen inbreng gehad.

Let niet op de zooi rondom te taart, hahaha! Dat moet ik nog even eh.. Weg-photoshoppen. :p

4. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    en nog een..

5. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Oh ja even een kleine toevoeging, haha... Door alle stress was ik vergeten om aan de andere kant de zilveren balletjes er op te doen. :( Maar die heb ik natuurlijk na de foto er nog keurig op gedaan. :p

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mooi!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik vind m ook erg leuk :)

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

mooie taarten hoor!

ik heb eindelijk de justin bieber taart af, maar..........de eetbare print kan helaas niet opgegeten worden. Het zit op een plastic waar ik hem helaas niet heel vanaf krijg, dus die moet ze met aansnijden helaas van de taart afhalen.....Ik hoop dat ze hem verder leuk vind, heb me best gedaan!

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De print even in de vriezer leggen, dan haal je hem er zo af.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Indd even in de vriezer!

11. Troelala21

hm dat kan ik nog proberen, maar word de foto daar niet raar van?

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee hoor! Juist niet!

13. Troelala21

hij zit nu in de vriezer, hoe lang moet ie erin ongeveer?

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hoeft maar heel even hoor, paar minuten is genoeg. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je print het ijs niet raakt, want anders gaat je print wel uitlopen.

15. Troelala21

16. Troelala21

nou op hoop van zegen dan maar

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    vind je taart er netjes uit zien hoor iris!

shania en gelukt met de ouwel?

@ll zit me hier een beetje te ergeren zucht.... Ze zouden vanmiddag om half 2 de smurfen taart op halen. Een uur later nog niks gehoord... dus sta op het punt ze zelf even t bellen, belt ze zelf.
    Met het verhaal ze het zo druk heeft en dat ze later komt:(
    Ze wilde in eerste instantie geen tijd noemen, maar ben niet van plan met dit mooie weer met me kids gaan wachten zonder enig idee hoe laat ze wilt komen, heb er dat gezegt ook;) Dus nu komt ze om 7 uur vanavond ben benieuwd!

18. Troelala21

nee hij ging gewoon stuk als ik hem er vanaf wou halen, dus ik heb hem wat bijgeknipt, en bij bezorging gezegd dat ie niet te eten is.....dat was niet erg. Ze vonden de taart super, vooral hun dochter was er helemaal blij mee, en wachten met smart op de volgende woensdag hihi.....altijd leuk om te weten dat je het goed gedaan hebt!

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    daar doe je het ook voor he shania om die blijde gezichten te zien :D

Mijn smurfen taart hebben ze vanavond opgehaald, ze vonden hem heel mooi :D Hopelijk vinden ze hem ook heerlijk smaken...Ik heb er in ieder geval me best op gedaan!

20. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Zooooo even showen hoor haha :D Ik heb vandaag samen met Kim (Mamak) mijn dochter's verjaardags taart gemaakt. Ik ben zoooo apetrots!!!! Kim heeft een hele mooie foto gemaakt zoals ze ze ook op haar website zet, MAAR ik ben zo ongeduldig dat ik maar eventjes zelf een foto heb gemaakt in mijn charmante koelkast hahaha ;) De foto die zij heeft gemaakt zal ik ook nog wel laten zien. Die is echt mooi geworden namelijk!

Eerste laag is met aardbeien botercreme en lemoncurd (persoonlijke favoriet van mij en mijn man :p) 2e laag met melkchocolade en aardbeien botercreme.

Deel Deze Pagina