ahhaahhaha geweldig!!! gister en vandaag druk geweest met 2 taartjes, de smurfen taart word morgen op gehaald, en de roze taart was gewoon een probeersel. de roze taart is afgesmeerd met ganache en gevuld met ganache en kersen configture en aangevette slagroom. was overigens eerste x ik ganache gebruikte maar wat werkt dat heerlijk!![/ATTACH]
Hoii meiden... Nou dit is de bruidstaart geworden... Ik kan alleen helaas niet zeggen dat ik super tevreden ben. Wat een rotweer om een taart te maken zeg... Bah! Het was zo kwetsbaar.. scheurde aan alle kanten, het was klef... waardoor ik de bekleding wat dikker heb moeten doen dan normaal... Vannochten de taart afgeleverd, alleen kreeg ik niet echt een reactie. Ze waren zo druk en aan het stressen allemaal. (ze hadden nog 1 uur en de bruid had nog niet eens haar haar gedaan, opgemaakt en haar jurk aan!) Dus ik heb niet echt een idee wat ze er van vonden. Dus ja... Ik ben een beetje onzeker hier over... Ik ben benieuwd naar jullie reacties... Ik heb me volledig, 100% aan het ontwerp gehouden van het bruidspaar (en schoonmoeder ) dus ik heb zelf helaas geen inbreng gehad. Let niet op de zooi rondom te taart, hahaha! Dat moet ik nog even eh.. Weg-photoshoppen.
Oh ja even een kleine toevoeging, haha... Door alle stress was ik vergeten om aan de andere kant de zilveren balletjes er op te doen. Maar die heb ik natuurlijk na de foto er nog keurig op gedaan.
mooie taarten hoor! ik heb eindelijk de justin bieber taart af, maar..........de eetbare print kan helaas niet opgegeten worden. Het zit op een plastic waar ik hem helaas niet heel vanaf krijg, dus die moet ze met aansnijden helaas van de taart afhalen.....Ik hoop dat ze hem verder leuk vind, heb me best gedaan!
Hoeft maar heel even hoor, paar minuten is genoeg. Je moet natuurlijk wel zorgen dat je print het ijs niet raakt, want anders gaat je print wel uitlopen.
vind je taart er netjes uit zien hoor iris! shania en gelukt met de ouwel? @ll zit me hier een beetje te ergeren zucht.... Ze zouden vanmiddag om half 2 de smurfen taart op halen. Een uur later nog niks gehoord... dus sta op het punt ze zelf even t bellen, belt ze zelf. Met het verhaal ze het zo druk heeft en dat ze later komt Ze wilde in eerste instantie geen tijd noemen, maar ben niet van plan met dit mooie weer met me kids gaan wachten zonder enig idee hoe laat ze wilt komen, heb er dat gezegt ook Dus nu komt ze om 7 uur vanavond ben benieuwd!
nee hij ging gewoon stuk als ik hem er vanaf wou halen, dus ik heb hem wat bijgeknipt, en bij bezorging gezegd dat ie niet te eten is.....dat was niet erg. Ze vonden de taart super, vooral hun dochter was er helemaal blij mee, en wachten met smart op de volgende woensdag hihi.....altijd leuk om te weten dat je het goed gedaan hebt!
daar doe je het ook voor he shania om die blijde gezichten te zien Mijn smurfen taart hebben ze vanavond opgehaald, ze vonden hem heel mooi Hopelijk vinden ze hem ook heerlijk smaken...Ik heb er in ieder geval me best op gedaan!
Zooooo even showen hoor haha Ik heb vandaag samen met Kim (Mamak) mijn dochter's verjaardags taart gemaakt. Ik ben zoooo apetrots!!!! Kim heeft een hele mooie foto gemaakt zoals ze ze ook op haar website zet, MAAR ik ben zo ongeduldig dat ik maar eventjes zelf een foto heb gemaakt in mijn charmante koelkast hahaha De foto die zij heeft gemaakt zal ik ook nog wel laten zien. Die is echt mooi geworden namelijk! Eerste laag is met aardbeien botercreme en lemoncurd (persoonlijke favoriet van mij en mijn man ) 2e laag met melkchocolade en aardbeien botercreme.