@mamavan3 bedankt voor je lieve reactie.. laat ik t zo zeggen.. hij staat nog steeds in t zilverfolie in de ijskast.. heb hem nog niet willen bekijken
waarom in zilverfolie??? Een fondant/marsepein taart moet je nooit afdekken hoor.. dan krijg je condens en gaat ie smelten..
Kim.. De taart viel ontzettend in de smaak! Zowel qua uiterlijk als de binnenkant, haha! Ik denk laat t ff weten. xxx
Nou dames, ik kan niet tippen aan jullie krankzinnig mooie baksels, maar na alle vragen moet ik hier toch ook even het resultaa(r)t showen! Ik moet zeggen dat ik wel heeeeeeeel trots was/ben. En hij was ook erg lekker... Ps. de naam even weggepoetst ivm herkenbaarheid.
leuke taartjes weer gezien! ik ben nu bezig met de taart voor mijn dochter. Die wordt morgen 2. Heb alleen van de week een aanrijding gehad met de auto en sindsdien enorm duizelig daardoor dus hij wordt heel simpel. Manlief mag straks de marsepein even voor me kleuren en uitrollen, bekleden doe ik dan zelf wel als dat gaat en verder versier ik hem niet. Heb wel al een aantal puzzeltjes van Dora klaarliggen, die wil ik er tegenaan zetten en dat is het. Jammer, maar is helaas niet anders
@Mamak Hij zit niet erg dicht ingepakt ofzo hoor..alleen los erom heen ter bescherming denk ik van de randen. Had vriend gedaan enne.. ik vond t wel lief van hem.. wilde hem niet weer verbeteren @ Maia..sterkte @Iris nog gefelicteerd en fijn dat hhij lekker was @blij meisje. ik vind hem erg goed gelukt hoor.. beter dan mijn MissBaksel
@nachtzon,het is niet mijn smaak, maar wauwie wat is hij MOOI!!!!! zelfs ik zou super blij zijn met zo'n taart te krijgen!!! en super, super mooi!!! Waarmee heb je die bovenste rand op het taartje gemaakt??
nachtzon ik vind hem geweldig mooi geboetseerd ook is voor een tweeling? Blijmeis had het op twitter ook al gezegd je taart is super leuk geworden ik ben jaloers!!!!!!
bij wendy? nee was ik niet bovenste rand is eigenlijk gewoon een worstje en dan met een bol induwen en elk inkeping een bolletje in het midden de boetsering heb ik van internet nagemaakt (moest exact volgens de klant ) is een dooptaart voor een tweeling
Dag dames! Ik heb contact met de voedselbank Gooi&Vechtstreek om eventueel taarten te gaan bakken voor kinderen voor de 240 gezinnen die in deze omgeving afhankelijk zijn van de voedselbank. De voedselbank geeft door wie er jarig zijn, en het is dan de bedoeling dat er een taart gebakken word voor dat gezin, hooguit voor 10 personen. Geen ingewikkelde stapeltaarten dus. Aangezien ik in mijn eentje geen 500 taarten per jaar kan bakken, vroeg ik me eventueel af of er hier dames zijn die mee zouden willen helpen! Geheel vrijwillig, dat wel. Niet ieder gezin zal ook daadwerkelijk en taart afnemen. Halverwege oktober nemen ze weer contact met mij op om alles te bespreken. Het gaat om de afhaalpunten in Hilversum. Huizen, Baarn, Weesp en Soest. Had de oproep ook al geplaatste op DLT, maar misschien zijn er hier ook meiden! PM voor aanmelden/meer info.
@ nachtzon... weet je waarom ik zei dat ik dacht dat je bij wendy geweest was.. hier is het originele ontwerp van wendy schlagwein..
nachtzon wat een prachtige taart!! blijmeis ik vind je bumba taart ook heel erg leuk! whitin heel goed initiatief :d helaas woon ik niet in de buurt :s had graag kindjes blij gemaakt.
Leuk!! Jammer van het zweten indd!! Maar verder echt top!! Moet me ook maar snel aan gaan melden voor een workshop boetseren!