ah getver dat wordt een ranzige taart goed nieuws, ik heb mogelijk een opdracht voor een bedrijf. Die bij aflevering van een bedrijfsauto altijd een taart geven. Misschien mag ik dit vanaf nu gaan doen. Ze gaan me mailen. Ik ken de mensen al dus ben benieuwd. Lijkt me erg leuk!
Mooie politie taart ! Dat zou leuk zijn curly! Zuslief was zo enthousiast over mijn idee van de matroesjka taart (kan nooit geheimen bewaren ik hahahaha) dat ze wil mee helpen aan de taart! Erg leuk dus.. zondag gaan we samen aan de slag!
@rianne heel leuk je taartje Hihi ik wil alleen even zeggen dat ik mijn visitekaartjes binnen heb Had ze eergisteren besteld en vandaag al binnen ben er erg blij mee. Heb voor nu ook geen opdrachten meer staan dus misschien binnen kort wat meer.
hahaha gadver rozemarijke! Ik hier bezig met opdracht voor morgenochtend. En cc's voor onszelf voor zondag.
Ja, hahaha, Romaira begon erover.... Daardoor kreeg ik die associatie weer Nou, hier druk met m'n Nemotaart Erg leuk om te doen Bovenste kapsel werd zo hog, dat ik er maar een cm of 2 afgesneden heb onder. Staat ie straks wat stabieler
zo net even inkopen gedaan voor taaren bij shop en dozen bij groothandel gehaald. kan er voorlopig weer even tegenaan. Nu maar weer verder aan de site werken
hahah wie begind er!! ga jij nou maar die geweldig gekleurde taart maken. maaruh mischien maakt het de kapsels wel luchtig komen ze "omhoog"
hi meiden, ik heb zo'n geweldig taartplateau/schaal van Oilily en nu wil ik een stapel dummy maken. Maar...kan dat gewoon met mp? en komen daar geen vliegen/mieren/ op af?
Meiden,.. even een spoed vraagje.. Ik ben momenteel bezig met een last minute verjaardagstaart voor mijn schoonzusje.. (die het morgen viert)... ik ben een stapeltaart aan het maken en aangezien mijn schoonfamilie dol is op mango wil ik mango botercreme in de onderste laag doen.. Alleen 1 probleem; Welke jam doe ik in de bovenste laag? Ik heb de volgende in huis? - aardbei, - framboos - ananas - framboos - bosvruchten Welke zouden jullie doen? Of zouden jullie toch een andere combi kiezen...
Met ananas of framboos zou ik doen Ananas is wat meer gelijk qua smaak, framboos zou ik zelf een lekkere tegenhanger vinden