De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @kleintje
    getver wat een vervelende dingen allemaal

@Mamak
    Ze is veilig thuis gekomen hoor:)
    Ik vond het erg gezellig en heb absoluut veel geoefend en voel me nu wat competenter met de icing. Thanx hiervoor .. t was de rit dubbel en dwars waard.
    Ik vond jou persoonlijk ook gewoon een erg gezellige meid dus voelde me thuis :)

ps... die hoge rozen wil ik ook nog leren :D enne..denk niet dat ik dat van youtube kan halen grinz

2. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@Iris & Kleintje: wat een vervelend nieuws allemaal zeg :( heel veel sterkte!

3. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    @ Iedereen: Heel erg bedankt voor de lieve reacties. We hopen en gaan ook gewoon uit van het beste, ook al zijn we stiekem allemaal natuurlijk heel erg bang... Gewoon hopen dat ze er op tijd bij is geweest en geen uitzaaiingen heeft/zal krijgen. Hopen is gewoon het enige wat we nu kunnen doen... 11 oktober horen we meer.

@ sweet: Ja leuke meid is Kim he? haha. :D Haar zoontje is ook zooo'n schatje!

@ Kleintje: He dat is ook verschrikkelijk nieuws... Jij ook heel veel sterkte! :(

Oh ja, deze kleuren zijn het geworden trouwens. Roomwit, zachtroze en zwart. (foto hieronder) Beetje rare foto maar vond de kleuren combinatie erg mooi. Met m'n parelmoer spray geef ik de bandjes van de schoentjes een "satijnen" uiterlijk. Ik had m'n tante het ff laten zien en zij vond het ook erg mooi. De jurkjes heb ik nu af (het worden 18 grote en 18 kleine cupcakes in totaal) straks de schoentjes maken, dan nog de handtasjes en een paar met een roosje. de kleintjes worden "gewoon" een roomwitte toef met oudroze parels. (met een bruine baking cup) Misschien de toef zelf nog een beetje oppimpen met ook wat parelmoer ofzo... Ik zie wel.

Oh ja, even @ Mamak: Ik heb nu weer HOM bakingcups (van de jamin, errug he... Hoorde het weer zo lekker last-minute) en nu zitten ze wel perfect in de bakpan... :( Geen plooien niks. Misschien had ik dan net ff de verkeerde ofzo? Hmm vreemd..

Ik heb nog steeds geen foto binnen gekregen hoor trouwens! haha ;)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    MIJN CRICUT IS NET TOEGEKOMEN :) juhuuuuu, hij is momenteel in actie, voor 97€ de grote :D incl 4 cartridges, verzending is wel errug duur...

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb je em uit USA Nachtzon?

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb trouwens op je gestemd nachtzon!

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja heb ik uit de usa :D bedankt voor je stemmetje :D
    ik ga nu proberen hihihihi

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Laat je ff weten/zien hoe die is?? :D

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
  10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Kleintje, wat een vervelend nieuws zeg, sterkte de komende zware tijden.

Iris, mooie kleurencombinatie! Ben benieuwd hoe ze worden.

Nachtzon, dat scheelt veel zeg, ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken.

Ik zoek eigenlijk een recept voor een lekkere toef op een cc. Het liefst met weinig tot geen boter want dat vind ik zo machtig. Ik lees verschillende topics over creeme cheese frosting, kennen jullie dat? Of zou je ook bavarois of mousse kunnen gebruiken. Ik zit een beetje in het verkeerde topic maar dacht dat jullie misschien wat tips konden geven.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
  12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Houd je er wel rekening mee dat je nog n rekening kunt krijgen.
    Ik weet ff niet meer van wie.
    Ik heb n tijd terug ook 2 dingen uit amerika laten komen, incl. verzenden was de rekening 55 euro (die dingen kosten hier 50 per stuk) Tot mijn verbazing kreeg ik een aantal weken later nog n rekening van 12,50 euro.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja soms moet je invoerkosten betalen, maar volgens mij komt nachtzon uit België

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Volgens mij willen ze in Belgie ook wel n graantje meepikken :)
    Maar dan wel stukken minder als hier.

En ach, het zal nooit zoveel zijn dat je m net zo goed hier had kunnen kopen.

Ik heb r ook wel eens aan gedacht, maar tis zo lastig met garantie. Dat breng je dan niet ff naar de winkel.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nee dat is waar, maar bij een gerenomeerd bedrijf hebben ze vaak alsnog goede service hoor! Ook overseas!

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ligt heel erg aan t bedrijf.
    Apple mag zich toch een gerenomeerd bedrijf noemen, toch?
    Die hebben geen overzeese garantie.
    Vaak gelden garanties in een bepaald gebied.
    Als ik bv een Ipad koop in Frankrijk, heb ik hier ook garantie, als t maar europa is.
    Koop ik een Ipad in Canada, dan heb ik die hier niet, maar wel in Amerika.

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat zeg ik dat ligt aan het bedrijf waar je hem koopt. Je kan Apple ook in andere winkels dan Apple stores kopen en het ligt aan het beleid van dat bedrijf.

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik heb 10 euro invoerkosten betaald :D dus valt goed mee :)

meptaartje met de cricut versierd WAT IS HET GAAAAF!!!

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Foto!

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    jeeeej.. bruidstaart is gebracht gisteren en workshop RU gegeven.. was super gezellig..

Vandaag mag ik een elven taart maken.. zooo gaaf... hij zit al in mijn hoofd.. hihi..

Druk bezig met van alles en nog wat... heb wel 3 gastworkshops voor 2012 geboekt..
    workshop van de koekenbakkers
    workshop schilderen op taart door alice (deze is super gaaf!!)
    workshop van annelies van tessel..

leuke dingen dus

Deel Deze Pagina