@Mamak idd gezellig.. t zit in mn planning om t weekend ff tijd proberen te maken om nog verder te oefenen ik heb je btw een pb gestuurd
Geen ruzie met de cricut nachtzon? Als ik de reacties lees op internet schijnt t best lastig te zijn. En mn zus vervloekt t ding ook regelmatig. @Mamak, die schilder workshop is zeker heel ver van ehv? Wil je mij n pb sturen waar t is enzo. Ik heb t wel eens geprobeerd maar t was geen succes :-D
Binnenkort op mijn mooie workshopzolder hahahah manlief is aan het verbouwen. Nu dus nog even in de huiskamer.. kan best hoor maar ben erg blij met mijn nieuwe stekkie! (in capelle)
Ik ben al eens naar volendam gereden voor n workshop, ook niet echt naast de deur Je weet vast wel wie daar zit. Maar dat was wel gezellie samen met mn zusje. Om dat nu alleen te rijden vind ik niet zo leuk.
Zooo pff! Gisteravond 2 taarten bakken in 4 uurtjes. Best snel gedaan haha! Terwijl ik alle vullingen nog moest maken! De smurfentaart is simpel gevuld met jam en slagroom. Die ander met jam slagroom en bonbonblok.
leuke taart rono vooral die stoere smurf hihihih. mamak mooie taarten maak je! en leuk dat ik je op me hyves heb staan bij me hyves vriendjes
hai dames, morgen is de juf van de psz jarig ..en ik wilde toch een kleinigheidje meegeven. t is een kabouterfeestje de baard is btw met RI en hij is gevuld met frambozen bc en brownietoetje. t is een blanda 12
@crisje nee absoluut niet...het gaat super prima ik vind m zelf gemakkelijk in gebruik, je kan op drie manieren werken, veel tylose eronder, of uitrollen en wachten, of even in de diepvries leggen hier het meptaartje: en het heeft nog gesmaakt ook
Rono, mooie taarten! Ik moest wel lachen om de zonnebril. Sweet, wat een leuk idee zeg! Zier er erg mooi uit. Nachtzon, daar kun je mooie dingen mee maken, ik kende het apparaat nog niet. Ik heb dit weekend een chocolade biscuit gebakken. Ik heb de gewone mix van funcakes gebruikt en op het einde gesmolten chocolade en cacao toegevoegd. Hij was goed gerezen en zag er goed uit. Hij smaakte ook lekker naar chocolade, maar ik denk toch dat ik de voorkeur geef aan een gewoon biscuit die ik dan vul met chocolade mousse oid, dan is het toch minder machtig. Ik had hem trouwens gevuld met chocolade mousse en omdat het een snel taartje was, afgewerkt met roomboter frosting. Was erg lekker (bedankt Ariel voor de tip), alleen had ik er te veel poedersuiker in gedaan. Hij was dus veel te zoet, maar zeker een beter alternatief als toef op een cc (met minder poedersuiker dan haha). Ik had toeven op de taart gedaan (afgekeken op DLT). Ik had nog nooit toeven gespoten dus kon lekker oefenen. Ze zijn niet helemaal gelukt omdat ik het nogal snel heb gedaan maar het zag er wel grappig uit. Het fotootje is een beetje vaag:
tis omdat deze toef van binnen naar buiten gewerkt is normaal omgekeerd, maar kvind m zo hartstikke mooi!!!
Dank je wel . Ik heb hem nagemaakt van DLT en hij stond ook ergens op cake central. Daar noemde ze het 'cake with rose swirls' en ik vond het ook erg mooi eruit zien (stukken beter dan deze). Zo kon ik ook meteen de rozentoef proberen. Alleen zij gebruikten botercrème en dat vind ik teveel op een taart. Op DLT gebruiken ze bavarois, dat leek me ook erg lekker. Misschien de volgende keer.
Het zit er ook mooi, strak en netjes op nachtzon. Zo'n apparaat kan het allemaal mooi maken, maar de rest moet je zelf doen. Dus goed gedaan! Wat is je volgende project?