idd zoals gezegd ananas of framboos ik zou wel eerder voor framboos kiezen mijn eerste opdracht is af zal straks nog even foto plaatsen, nog even uploaden op laptop
mango ananas denk ik @rianne: mango tot pulp malen met staafmixer en erdoorheen of anders alleen vocht van de mango.
leukkk zuurtje !! ~~~ ik krijg net een opdrachtje binnen voor bob de bouwer ( voor een meisje hahaha) denk dat ik ook maar een printje laat maken hoor want zie het niet zitten dat te gaan puzzelen :S heb daar ook niet heeeel veel tijd voor want 3 dagen later heb ik me eerste bruidstaart .
Zo, hier druk aan de Nemo geweest Ben aan het experimenteren geweest met isomalt: smelten en dan kleurstof erin en dan uitgieten over ijsblokjes, en dan krijg je dus heel gave koraal Hij wordt echt super!
oh rozemarijke ben zoooo benieuwd naar hoe het er uit komt te zien !!! enne niet in de koelkast he hahahaha
Ik gebruik gewoon mp en word vanzelf hard. Heb met Valentijn een hart gemaakt met mp zelf rood gekleurd en isnog steeds super rood.
aaah!! echt waar.de bestelling van vandaag 2 30 cm taarten. om 10 komen ze ze ophalen. niet dus tis bijn half 12 en er is nog niemand. ze hebben aan betaald dus dat ik het probleem ook niet. maar ik kan hier zo slecht tegen ik moet dus thuis bliven omdat hij er niet zijn. kan bellen wat ik wil telefoon staat uit.
o daar kan ik ook niet goed tegen ik heb het gevoel dat ze hier de taarten ook niet komen halen duw ik die vrouw wel op de eerste schooldag even de foto's onder der neus dat ze ziet wat ze gemist heeft voor weinig geld afspraak staat om 13u ik geef haar vandaag, morgen gaat anders de grote taart mee naar mannetje zijn werk voor de gehandicapte kinderen/volwassenen hebben die ook nog eens iets lekkers ipv een droge koek of fruit
ik hoop ook dat mijn gevoel ernaast zit we hadden 13u afgesproken mannetje kwam thuis van zijn werk en zei dat een collega voor september een bestelling wil plaatsen ze wilde graag eerst nog even de foto's zien
hier zijn ze de bestelling voorlopig nog niet komen halen, denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren ze krijgt de foto's onder der neus geschoven 1 september ben er hele dag aan bezig geweest en kids zijn niet naar de speeltuin kunnen gaan gisteren daardoor sorry maar ben er echt boos om, zeker omdat het iemand is die ik onder schooltijd iedere dag zie en mee sta te praten
nope ze zijn er nog steeds niet. ik wacht tot 3 uur daarna ga ik weg. ach als ze ze niet op halen ga ik maar uit delen ( tis voor 40 pers taart dus de buurt kan genieten hahaha) ik heb ook echt zo iets van hoe laag kun je gaan!! maar het vreemde is ze hebben we aan betaald 34 euro dus ik neem aan dat ze wel graag de taarten wilde hebben