Gekke klanten, wel aanbetalen, niet halen. Ik spreek altijd af dat ik op de tijd dat ze op komen halen, thuis ben en als ze later zijn, (meer dan een kwartier/half uurtje zeg maar) dat ze ff moeten bellen, want dat ik er niet een hele ochtend voor thuis blijf.... Nou, klant ook erg blij met de taart Kom ik dus ff spammen, want ik ben ook trots Hmm, kan geen bijlagen meer plaatsen, teveel foto's ofzo.... Eerst maar eens wat verwijderen, en dan moeten jullie maar ff komen kijken op DLT of op m'n hyves
Hmm, dat gaat ook nog even duren, Thirza wordt hier net wakker Edit: 't was toch iets minder accuut dan in eerste instantie leek, dus ze staan op m'n hyves! Ga k nu de dame maar uit bed vissen...
nou net de deurbel en jawel ze kwamen voor de taart!! dus als nog op gehaald maar kom op zeg!!! geeft dan even een reactie!
je spreekt toch niet voor niets een uurtijd af hier nog steeds niet gehaald, denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren
ik heb weer een bestelling binnen voor 17 oktober (de 2 oudste kinderen van mijn zus zijn dan jarig en ik mag de taart maken)
welke taartdoos heeft gevraagd om vriendjes te worden? dan weet ik tenminste wie het is edit: weet het al, stom om niet even bijde foto's te kijken
@Amfy: Jeetje 5 uur later! Gelukkig bleef je er niet mee zitten @Zuurtje: Nou, echt niet normaal. Vervelend dat je gevoel het ook al zei! Omdat ik nu effe geen taarten meer maak, heb ik natuurlijk ook niet zoveel te schrijven. Lees nog wel gewoon met jullie mee, maar zal niet zoveel schrijven. Volgend jaar ben ik weer volop van de partij!
rozemarijke dat is ook zo, alleen vrienden mogen die zien er staan ook een paar privé foto's op die niet voor iedereen zichtbaar hoeven te zijn onder andere die waar je een reactie op hebt gegeven
Amfy: fijn dat ze de taart toch op zijn komen halen. Gaven ze nog een reden? @zuurtje: daarom heb ik altijd een standaard lijstje met gegevens die ik van hun wil hebben. Heb wel eens dat iemand een half uur te laat is maar dan bel ik gewoon op (en dan maar hopen dat ze opnemen ) Wilde vanavond assepoester gaan puzzelen maar heb een stapel boeken dus kom er niet aan toe. Zal maandag worden
Ik kom hier even inbreken met een vraagje Kan een van jullie mischien een leuke taart maken voor de 1e verjaardag van mn kleine meid 14 augustus? We wonen in Alblaserdam dus een klein beetje in de buurt zou qua ophalen wel makkelijk zijn. Kom hier verder weinig lezen dus een pbtje zou heel makkelijk zijn