hele leuke taarten weer dames! hier 2 geboorte taartjes voor morgen.voor mijn nieuwe kleine vriendin hahaha.Monique Profiel - hyves.nl dit is ze de ene word een cake in een beschuitkleur met roze muisjes en de ander het geboorte kaartje.
Hee Meiden, Ik wilde nog even komen vertellen dat mijn taart van afgelopen zaterdag echt een hit was.. het was mijn 1e stapel. Bovenste gevuld met kersjam en botercreme mix onderste gevuld met ananasjam en mangocreme.. En het was een goede combi... tnx voor het meedenken Kreeg veel leuke reacties... leuk om te doen
Ik kreeg de taartenlink door van Curly. Zij zei me dat ik hier een oproepje kan plaatsen. Nou bij deze dan: Ik zoek iemand die taarten kan maken in de buurt van Helmond en omstreken. Het is voor over een tijdje pas als mijn meisje 1 word. Op 25 oktober.
hey mama ik zou zeggen ik maak de taart maar denk dat België net wat te ver ligt jammer eigenlijk want ik doe het zo graag
heb al verschillende advertenties geplaatst maar reactie is er nog niet bij 2 advertenties kan ik wel zien hoe vaak hij bekeken is en dat gaat toch redelijk goed moet ik zeggen
Zuurjte: ik heb je creaties gezien ja en vind ze erg mooi. Maar denk dat Belgie idd wel wat te ver is helaas. Anders was ik zo gekomen.
@MamavanJordy: ik woon in Den Bosch, en kan voor je aan de taart dan! Als het niet te ver is, moet je maar ff PB-en met je verdere wensen @Natasja: errug gaaf, de matroesjka! Ben hier zelf aan het puzzelen aan een HelloKitty, weer voor iemand hier van het forum Heb een foto gekregen zoals ze 'm wilde, dus da's weer eens een andere uitdaging Is m'n eerste Kitty ook, en hij stond al even op m'n verlanglijstje. Net ook de kleuren gemengd, allemaal fondant, en die liggen hier nu suikerzoet te wachten tot ik er bloemetjes van ga maken En dan van het weekend ook weer voor iemand van het forum hier een drielingtaart, (nou, dat moet niet zo moeilijk zijn om te achterhalen wie dat is geloof ik ). Wordt een soort van puzzel, want ze wilde een drie-eenheid erin hebben. 't Wordt dus een bloem van 3 harten, die ik op de punt wat verlaag, zodat er een klein boltaartje als bloemhart in gezet kan worden. Nog een leuke uitdaging ook weer, omdat het twee meiden en 1 jongetje zijn, dus 't moet voor beide kunnen en leuk zijn. Vanavond even aan het schetsen Nu eerst de kleine dame uit bed vissen, die wordt net wakker
heb zojuist een lelie zitten maken. Niet mooi genoeg om te fotograferen maar ik weet nu wat ik moet doen de volgende keer.
@Francesca: Wat een leuke taarten! Die duo vind ik ook errug leuk maar koekiemonster is echt schattig, met die koekjes aan de zijkant. Vlinder is trouwens ook gewoon mooi! @Natasja: Jaaa, matroesjka is superleuk!