Thanks, ga vanmiddag als Thirza op bed ligt eens even uitgebreid kijken Enneh, je mag altijd een keer komen boetseren hoor! Die workshops komen nog wel eens... eerst nog eens wat meer doen met mp en fondant, daarna ga ik het dan nog wel eens anderen aanleren en me daarvoor laten betalen
Zeker!! Maar die kat van mij.......................whahahaha ik ben niet in de wieg gelegd om te boetseren ben ik bang
oja invriezen doe ik niet(vind het niet lekker) maar als je ze eruit haalt moeten ze heel langzaam ondooien in de koelkast. anders gaat je taart echt gruwelijk zweten
hier de taarten van dit weekend hij lijkt niet recht maar dat komt door de vlaggelijn Bekijk bijlage 83328
en de cup cakes Bekijk bijlage 83335 en dan staan er nog 2 op de andere camera. nu vrijdag weer een eendjes taart!
dat is nog wat poedersuiker. had nog geen kwastje erover gehaald zag ik net dus ook op de foto's hahaha
ooow niet gebruiken joh! Is zo zonde.. doe je dat voor het plakken? want dan is zo'n mat van de ikea handig.. Ik heb zo'n bakmatje van de xenos plakt ook niks aan vast.