@Amfy: ze zijn grappig! @Mik: hier ook koemelkvrij dieet hoor, maar ik eet heerlijke taarten! Haal sojaslagroom bij de reformwinkel enzo, en het basisrecept van DLT en smullen maar Nou, dan hier m;n taart ook even
zo de taart is af maar foto's kan ik pas morgen maken hij staat in de koelkast en is nogal delikaat om in en uit de koelkast te zetten/halen
moet wel eerlijk bekennen dat ik die plopfiguurtjes niet zelf gemaakt heb boetseren is een van mijn volgende dingen die ik wil leren en doen
ik heb in het rode stuk en in het midden wat moeten uithalen om hem stevig gezet te krijgen met een plaat onder ging ie wankelen met grote kans tot zeker er vanaf vallen ben toch wel enkele uurtjes zoet geweest
ssst niet verder vertellen maar waar nu de achterdeur zit op de padestoel is de marsepein gescheurd maar die heb ik lekker verstopt had de marsepein wit gekleurd maar om de een of andere reden is hij heel zacht en scheurd gemakkelijk
Ja, de combi marsepein en veel kleurstof is niet altijd even lekker. Ik heb de laatste keer zeelandia marsepein besteld en die blijft wel veel beter, werkt echt fijn. Had ik van een paar andere meiden gehoord (o.a. Sonja geloof ik), en die is echt fijner dan funcakes... En dat verdoezelen doe ik ook vaak hoor Decoratie is een handig middel om foutjes te verdoezelen Een van de letters van de drielingtaart zat op een plek waar ik met m'n nagel een deukje in de mp stootte enzo...
Nou ik vind hem mooi hoor zuurtje en heeel knap!!! Hier is het helaas heel rustig kwa taarten ik had wel aanvraag gehad van collega voor haar zoontje's verjaardag over 2 weken maar ze wilde een piratenbootje geboetseerd hebben en ik wil eerst even een paar keer gedaan hebben zonder dat gelijk zo te doen voor geld zeg maar.