Zag weer een paar leuke taartjes voorbij komen top meiden. mamakitty toch ingeschreven. Hier is de drukte bijna voorbij de winkel is klaar en kunnen gaan inrichten.
O leuk gezellig. Tips ja umm wat wil je weten. Ik heb een goede boekhouder en die doet veel kost natuurlijk ook wel wat maar is voor mij een stuk rust want een goede boekhouding is veel werk. Ik heb van 3 dingen boekhouding he en elke 3mnd btw afdracht enz.
ja idd en ik maar van 1 ding he.....dus valt mee. Laat jij trouwens klanten die een taart bestellen het gehele bedrag van tevoren overmaken? Ik de helft en bij afhalen de rest contant, maar nu ik een aparte rekening geopend heb zal het mij geld gaan kosten elke keer als ik contant geld stort....
ik ben nu weer cupakejes aan het bakken voor morgen mee te nemen op bezoek maar mijn mixer is kaduk (wordt warm en riekt verbrand) hoog tijd voor een nieuwe om overuren te laten draaien tis dat ik hem vandaag en donderdag nog nodig heb volgende week weer een bestelling voor mijn vriendin benieuwd wat haar zoon er dan van vind, zijn hobby is basketbal ik ga dus een basketbal met net maken
niet gelezen, laptop deed raar ga even kijken heb vorige week zelf voor het eerst gestapelt en was goed gelukt
ik heb in de onderste kit kat in gestoken en dan een kartonnetje er tussen ook zien dat de taart goed koud is voor je stapelt weet niet of je de ploptaart had gezien?
mss moet je melden wat je wil weten ? ik heb al gezegd hoe ik de bruidstaart heb gemaakt , wat wil je dan nog weten ?
ja sorry ging mij om alle tips, maar bijv. eerst stapelen en dan decoreren of toch alvast de zijkant decoreren. Hoeveel kitkats gebruiken jullie erin?? Maak je daar eerst een gaatje voor, of duw je die er op in? en voor of na het bekleden? thnx alvast!
@Curly: in de regel stapel ik eerst, voor ik ga decoreren. Maar heb voor morgen een woezel&pip staan, en die moet laag voor laag de vriezer in, dus die maak ik toch los van elkaar deze keer. Verder moet datgene waarmee je stut ietsje boven de taart uitsteken, net een mm ofzo, want als die precies gelijk is aan de bovenkant van de taart waarop gestapeld wordt, is mijn ervaring dat de taart waarmee je stapelt, iets te veel druk geeft op de taart eronder en dat ze dan dus wat gaan zakken...
stapeltaarten bekleed ik eerst,kitkat insteken, dan stapelen en dan de afwerking met versiering, letters ..........
Het is beter dat alles zichtbaar is dus gepint word. Bij mij betalen ze een week van te voren alles van iedere taart heb ik een bestelformulier wat de klant invult en terug mail ik print het uit en zo heb ik een bevestiging en weet ik hoe en wat hier word ook opgezet wanneer het betaald is.