graag gedaan! vind em echt mooi! de anderen ook hoor maar zwart wit is helemaal mijn ding (behalve in denken hihihi)
ik heb vandaag 2 taarten gemaakt een stapel diego en een hart met roosjes! heel lief geworden vind ik! plaats morgen wel een foto want ze komen em morgen pas halen!
dank jullie wel! de bestellers waren er gelukkig ook heel blij mee!! hopelijk een vaste klant! ze is ook zwanger van de 2de dus misschien krijgt die ook nog leuke verjaardagstaarten hihihi
ik kom ook even een taartje showen.. wat vinden jullie ervan? hij is voor een familie reunie van 40 personen... onderste laag 30 cm .. bovenste laag 25 cm
mooie taart!! ik kan eigenlijk alleen de roosjes maken in de per blaadje variant! snappen jullie me? weet iemand ergens een how to van de roos die op deze taart zit?
Hoi meiden, ik volg al een tijdje jullie topic (hè Rozemarijke ) en kreeg door jullie fantastische creaties ook de kriebels... Toch redelijk onzeker heb ik afgelopen vrijdag m'n eerste creatie gemaakt voor de verjaardag van m'n zoontje (met in m'n achterhoofd dat ik altijd zaterdags nog naar de Hema kon voor een taart ). Bekijk bijlage 92411