Ik gebruik ook die mat van de Ikea, en voor het boetseren de kleine flexibele snijplankjes van Ikea (hebben ze in rood en aquablauw). Ideaal. Hoef ik dus alleen voor de echt grote taarten nog m'n tafelzeil in te vetten Die van Ikea moet je even bij de bureaumatten kijken: is een doorzichtige van ongeveer 50 bij 70, van 4,50 geloof ik...
vraagje meiden wat zouden jullie per persoon vragen voor een gluten vrije taart ? een mix van 500 gram kost 4,50 en dan bijv gevuld met een simpele chocomouse ofzo .
He ik was jullie kwijt, maar er is alweer een deel 2! Ik lees nog altijd mee hoor, en ben me nu op de site van sonja (dacht ik..) aan het verlekkeren voor mijn volgende bestelling. Dat wordt mijn eigen verjaardagstaart, maar ojee wat moeilijk. Dan wil je toch echt uitpakken maar er is zooooooveeeeel keuze...ben maar wat aan het schetsen, anders kom ik er nooit uit Maar bestelling komt er binnenkort aan. (oja ben nog erg vroeg hoor, ben pas over 2 maanden jarig haha).
die chocobom hoe maken jullie die (welke koek en wat om af te smeren, vulling?) lijkt me lekker om eens te maken als verrassing voor mijn zoetebekjes op zondag
Hoi Lief, slim toch om op tijd te beginnen? = leuk en dan hoef je neit te stressen Romaira, heb je prijzen van je 'gewone' taarten? Ik zou de prijs van de mix erbij rekenen voor 3 euro (330 gram) de rest kun je dan daarna nog gebruiken? En de kosten van de choco mousse erbij. Geen idee of je nog andere dingen erin moet doen/laten en of t verder moeilijker is dan een andere taart, dan zou ik daar nog wat extra voor rekenen?
ik heb nu 40 cent bij de prijs per persoon geteld , denk dat dat wel rieel is ....inderdaad het overige kan ik zelf gebruiken rayntje is gek op taartjes hihihihi
@zuurtje: ik zou doen: chocolade biscuit, chocolademousse of chocobotercreme als vulling, chocobotercreme om af te smeren, kitkats en m&m's voor de 'bekleding' jummie...
oke, dat klinkt goed toch? hoeveel reken je normaal gespen pp? @ allemaal:: kun je een taart met bananenroom zelf gemaakt met slagroom/banaan invriezen en zo nee, kan t wel emt een bananentoetje? (als dat bestaat...)
sas kan je niet helpen chocobom wordt dan met chocolademousse, we zijn hier niet zo voor boterroom zal net voor dat mannetje vakantie heeft (einde van de maand) eens alles halen en verstoppen in de koelkastlade waar hij nooit in kijkt jummie dat wordt een lekkere verrassing voor de 's zondagse brunch
ik hou ook van witte chocolade misschien dan de 2 soorten meebrengen hoeveel kitkat heb je ongeveer nodig en hoe groot is taartje in doorsnee dan
ik had zo' n 2 keer een 5-pak, dus per kitkat 4 stuks x 10= 40 kitkatjes. (min 2, die in m'n mond verdwenen...)