De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb gewoon karton hahahah. Van oude dozen van waar bijv speelgoed in heeft gezeten (na mijn zoontjes verjaardag had ik er gelijk heel veel:D)

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier ook gewoon karton :) Ik krijg zoveel pakjes binnen
    Vind het wel stevig.

Romaira; Kun je niet minder opdrachten aannemen? Of inderdaad de prijzen omhoog.. Maar misschien hebben mensen dat er wel voor over.

3. Maia

Maia Niet meer actief

@Romaira: ik ben idd gestopt met voor echte vreemden bakken.
    Alleen nog voor mensen die ik ken (in het echt of via fora of voor wie ik al eens heb gebakken). Ik kreeg zoveel aanvragen dat ik wel bijna dagelijks kon gaan bakken en wekenlang is de keukentafel door mijn taartenzooi bezet ;) en moest alles tussendoor doen (dochter, werk, man enz) dus werd er een beetje gestrest van. En dan kies ik toch echt voor m'n werk en gezin want dat zijn de vaste dingen en de hobby moet wel leuk blijven en ik had het zo druk dat ik het niet leuk meer vond. Dus vandaar.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dames zou iemand mij alsnog op het lijstje willen zetten?
    Had het al eerder gevraagd maar zie dat ik er nog niet tussen sta:)

Rijswijk, Den Haag, Delft, Leidschendam, Voorburg, Zoetermeer, Nootdorp, Pijnacker, Voorschoten

5. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    * breekt even in, in de hoop om lang te blijven*

Hallo dames,

ik heb even wat teruggebladert, en ondanks dat ik pas mijn 3de taart heb gedaan, en nog niet helemaal tevreden ben over het resultaat wil ik me toch graag aansluiten (al is het maar omdat ik het zooooooo leuk vind om te doen)

(verbeterpunt: de bekleding kan en moet mooier aansluiten..)

Alles aan de taart heb ik zelf gemaakt (dus ook de roosjes) Vind het wel spannend om m hier zo neer te zetten, als ik aie wat jullie allemaal maken *respect*
    De taart was gewoon zomaar om mee te nemen naar een afspraak in de familie, en het betreffende familielid vond hem zo goed gelukt dat ze me heeft gevraagd om voor de verjaardag van haar man (wordt 50 in sept) een taart te maken! Vind t wel spannend, maar ook heel leuk!!)

Groetjes Daan

Bekijk bijlage 92846

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik moet eerlijk zeggen dat ik de laatste 2 a 3 weken aan mezelf merk dat ik er ook een beetje gespannen van word . Zie een beetje tegen opdrachten op niet omdat ze moeilijk zijn ofzo maar gewoon het bakken in het algemeen . Terwel als ik voor vrienden een taartje mag bakken ik graag alles op alles zet om maar zo mooi mogelijk taartje af te kunnen leveren , en wil daar ook graag wat extra's voor kunnen doen .

Ik vraag nu 1,30 pp en ga dat denk ik opschroeven naar 1,50 pp en dan gewoon echt maar 1 opdracht per week aan nemen de rest heeft gewoon pech gehad ;) tis inderdaad een hobby en dat moet het eingelijk wel blijven .

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

dit heb ik dus ook gedaan.;)

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden!

Mooie taartjes langs zien komen :)
    Moniki: erg gaaf geworden, je kroko!

Hier dus terug van vakantie en zometeen aan een geboortetaartje voor m'n zussie :) Die me vandaag ook gevraagd heeft een taart te maken voor hun kraamfeest eind deze maand :)
    En voor donderdag ga ik een taartje maken voor de verjaardag van m'n zwager, die is dan jarig en daar gaan we heen. Dat wordt een bijbel denk ik, aangezien hij theoloog/dominee is ;)

Wel weer even lekker, zo aan de taart, na een week taartloos. Alhoewel er ook nog een hoop vakantietroep op te ruimen is :( Zou mooi zijn als zich dat vanzelf op zou ruimen...

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ohho gisteravond laat nog een mailtje gehad dat de taart voor zaterdag niet door gaat .......en eingelijk vind ik het nog lekker hoor ff een weekend niets :D

dus vanmiddag 20 cuppies maken en dan ben ik ander halve week taartloos :p ( zal je net zien dat er een vriendin belt .....hahaha)

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

is je zus in middels bevallen dan ?
    ben wel benieuwd naar je bijbel :D zag laatst dat er ook bakvormen zijn als opengeslagen boek .....erg leuk maar volgens mij ook vrij makkelijk zelf te maken .

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Rozemarijke, welcome back

Romaira, ik heb jouw site doorgegeven aan een klant hihi sorry

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Vind het erg leuk dat jullie allemaal zoveel opdrachten krijgen maar ik begrijp jullie wel als jullie zeggen dat het veel wordt.

Ik zou graag wat meer oefenen en wacht de gelegenheden af, want zomaar bakken, daar word ik dik van! :D

Volgende week is het de verjaardag van mijn zoon, dus kan ik lekker oefenen!

Ik had nog eens een vraagje, want ik zit er al mee sinds de eerste stapeltaart die ik zag:

Een stapeltaart is prachtig en ik zou er dolgraag eens eentje maken (nu nog niet hoor, eerst een 'normale' verjaardagstaart mooi krijgen), maar: hoe snijden jullie dat aan? De stapel uit elkaar halen? :( En wanneer er stokjes in zitten, en lintjes voor de versiering, is dat dan geen gepruts?

Zijn maar vragen hoor, waar ik toch benieuwd naar ben!

Dankje!

:)

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    IK SNIJ ZE GEWOON GESTAPELD (oeps caps lock)

en idd haal eerste het lint etc ervanaf! is toch niet lekker ;)

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik doe er trouwens nooit stokjes in maar stapel met kitkats. vind iedereen nog lekker ook en die kan je gewoon laten zitten hihih

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Laag per laag dan toch?! :)

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja beginnend met de onderste ;) nee hoor geintje. uiteraard eerste de bovenste en dan naar beneden werken. tussen alle taarten zitten kartonnetje dus je snijdt maar een taart per keer!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Sorry ik was op vakantie.. zal het strakjes doen.. pb me nog even de info.. anders vergeet ik het weer hahaha

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Romaira: jep, ze is maandag bevallen van een zoon: 4,2 kilo en bijna 60 cm!!!!! (Ze zijn zelf ook lang, daar niet van, maar dit had ik nog nooit gehoord, zo'n lange pasgeboren baby...)
    Taartje is leuk geworden: beschuit met muisjes heb ik ervan gemaakt. Foto komt nog ff, die moet ik nog even maken, (maar 't is hier nog zo'n troep in huis dat ik nog even geen plek en tijd had om 'm ergens fatsoenlijk op de foto te zetten).
    Bijbel ga ik heeeeeel simpel houden hoor; een dichte bijbel, dus ik snij 'm in een rechthoek, met 3 zijden wel wat ingesneden, zodat het een boek lijkt. En dan een simpel gouden kruis erop, daar mag ie het dit jaar ff mee doen, hahahah ;)

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik vind het geen excuus dat je op vakantie was , dat kunnen we allemaal wel zeggen :p hahahaha

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    OMG wat een mega baby zeg !!!
    groot en zwaar , wat zal je zus het zwaar hebben gehad op het einde pffff moet er niet aan denken zeg !
    oh vergeet je helemaal te feliciteren ! bij deze gefeliciteerd .....eerste keer dat je tante bent ?

Deel Deze Pagina