Leke plop taart! Knap gedaan! En die cc's zijn leuk, mooie kleuren gebruikt! Meiden, ik heb jullie hulp nodig... ik heb een kroontje gemaakt van fondant met tylose...nu staat ie al vanaf maandag te drogen, maar nog steeds zakken de punten om... hellup, hij moet morgen op een taart!!! Eens las ik iets over laten drogen in de oven, maar op welke temp en hoe lang? Thanks!
Ik doe dat hier steeds op 50 graden, half uur, drie kwartier, uur: net een beetje hoe dik het is. Voor een kroontje zou 3 kwartier toch wel lang genoeg moeten zijn...
leuke cc's zeg ! vandaag heb ik besloten om niet meer voor vreemden te bakken , moest vanmiddag nog taart bakken en dat moeten stond me vandaag weer zooo tegen dat ik nu alleen nog maar voor bekende wil bakken (dan moet je ook wel maar merk aan mezelf dat ik dat leuker vind ) @natasja mss dat je mij van de lijst op pagina 1 wil halen ( alleen als je tijd hebt hoor )
HIer vanmiddag juist weer even heerlijk bezig geweest k3taartje... hij is bijna af, dankzij het feit dat Thirza vanmiddag gewoon even 4 uur ging liggen slapen Zometeen nog even de naam erop en leeftijd, en dan wordt ie morgenochtend vroeg opgehaald Kan ik daarna aan de bak voor m;n zussie: die heeft 3 geboortetaartjes besteld Eentje wordt het geboortekaartje: streepjescode van de geboortedatum. Een weer een beschuit met muisjes, en eentje mocht ik zelf bedenken en zal vast wel komen als ik bezig ben. Zit nu te denken aan een waskuip met baby erin, met badschuim van blauw-witte muisjes... maar we zullen zien, ligt eraan of ik daar nog tijd vor heb
ik ben benieuwd naar de taarten ik heb vandaag een allereerste reactie gehad op een advertentie benieuwd of het iets wordt in de mail stond alleen dat ze een prinses of mega mindy taart wilde voor haar dochter en een datum benieuwd of ik antwoord terug krijg op mijn mail
Hey meiden! Al een tijdje niet geweest hier, lekker aan het genieten van mijn vakantie. Uiteraard heb ik in mijn vakantie ook een taartje gemaakt
Dag meiden, Ik zie hele mooie taarten voorbij komen, echt heel mooi. Zijn er ook meiden die evt. taarten maken voor anderen? Ik zou graag een nijntje taart willen voor mijn dochtertje alleen heb weinig tijd om zoiets te produceren. Dus nu de vraag aan jullie -> is er iemand toevallig woonachtig in Friesland die zich hiervoor aanbiedt? Mamali
Hee Meiden... Hier een hele drukke taartentijd gehad... Ik plaats hieronder even de foto's van mijn laatste creaties..