wat een leuke taarten weer. bak niet zoveel dus heb tegenwoordig niet zoveel meer om te posten. ook wel weer jammer komt wel weer ooit.
Ik ben ook n beetje aan t kijken voor een degelijke mixer. Ik lees over deze kenwoodmixer verschillende ervaringen op kieskeurig. De één is er heel tevreden over en de ander stukken minder. Wat is jullie ervaring? Leuke olifant trouwens. Heb je daar ergens een howto van gevonden? Of helemaal zelf bedacht? Ik ben niet zo goed in kleien dus vind die howto's wel heel fijn.
Wowie... werd net geld door de chauffeur van mijn baas ( is de Korpschef van de politie Utrecht) ... Of ik voor woensdag 8 taarten van 20 cm kon maken??? Dat gaat dus echt never nooit lukken... heb maar afgezegd.. jammer, had er 160 euro mee kunnen verdienen! whaha
Gaat dat niet lukken? Je kunt de kapsels van tevoren maken en invriezen en versieringen kun je ook al ruim van tevoren klaar maken. En dan is er vast wel een vriendin of je partner die mee wil helpen op t laatst om t af te maken. Toch mooi meegenomen die 160 euro...
Ja maar ik werk ook gewoon, heb een dochter van 1 rondhuppelen, mijn moeder, vriend, zus en vriendinnen werken morgen allemaal... 8 taarten passen niet in mijn koelkast, ik heb niet genoeg marsepein in huis... nee , gaat me echt niet lukken voor aankomende woensdagochtend..
Jammer... wel een beetje naief van je baas om te denken dat zoiets wel ff twee dagen van te voren gevraagd kan worden. Maarreh: heb je niet gezegd; kan wel, als ik betaald vrij van je krijg?
dit heb ik een keer gadaan en ik vind het dus echt niet lekker @rianne ik had het ook niet gedaan hoor. en ach je baas had er maar iets eerder mee moeten komen
ik maak kapsels ook altijd van te voren hoef je daar op drukke momenten niet naar om te kijken ik proef geen verschil ben hier ook druk aan het bakken en niet zo'n zin meer hihi heb voor vandaag een stapel+mepper thema sesamstraat gemaakt, heb net een tietentaart af en moet nu nog een vierkant thema bumba maken ben er dan ook wel echt ff klaar mee
nee ik vries ze geen weken in. hooguit een paar dagen maar zelfd een dag van tevoren vries ik ze even in. vind ze er minder doorg van worden. echt heerlijk. kus
Ik wil dat ook voortaan gaan doen... de bestellingen van de week al bakken op zondag en dan invriezen... dan heb ik dat alvast klaar.. Hoe lang van te voren halen jullie ze eruit?
de ochtend dat ik ze ga maken haal; ik ze eruit als ik een flesje voor de meisjes maak. dan aankleden douchen etc etc etc. tegen de tijd dat ik beneden ben een broodje heb gemaakt etc is ie al zo goed als ontydooid. en dan wel laten ontdooien in de zak he? dan blijft ie lekker vochtig.
meiden ik heb een opdracht voor een stapeltje van 2 lagen 25 15. wit met roosjes en ringen. mensen zijn 40 jaar getrouwd komen uit rijssen. en hij moet bezorgd worden maar voor mij is het 80 km enkele reis. iemand die daar in de buurt zit?