@MamavanJordy: nee hoor, helemaal niet erg! Alleen maar leuk dat je er zo blij mee bent! Leuk, die actiefoto's (Enneh: scheelt mij weer posten )
Hij was overigens heerlijk Rozemarijke. We hebben er allemaal van genoten. Nu de grote taart nog haha.
ziet er mooi uit die taart! En wat een mega mepper Oh was de snorharen van hello kitty vergeten (kwam er achter toen ik de foto van mamavanjordy zag, bedankt dus) Heb het even veranderd (ben even langs gegaan hahaha)
@Jolan: LOL Ja, hij was idd groot geworden Hij kwam heel hoog uit de oven en toen heb ik er wel een stuk afgesneden aan de onderkant, maar toen ie gevuld was, was ie weer zo hoog @MamavanJordy: ja, hihi, hij was groot genoeg om te delen Maar goed om te horen dat jullie 'm lekker vonden!
Rozemarijke: we hebben vanmiddag de grote taart aangebroken en ik kreeg van iedereen complimenten over hoe mooi die was. Dus geef ik die weer door aan jou haha. En de smaak was overheerlijk, kan hem iedereen aanraden. Vond hem nog lekkerder dan de mepper haha. Jolan: die van jou is ook super geworden. En wat lief dat je nog bent langs gegaan om de snorharen erop te maken. VRAAGJE: we hebben nog een gedeelte over van de grote taart. En ik vind het zo zonde om hem weg te gooien. Kan ik hem invriezen? En hoe ontdooi ik hem dan en hoe is de smaak als je hem ontdooit hebt later?
Ja, je kunt hem invriezen, hij was helemaal vers, dus hij kan ze de vriezer in Je kunt hem voorzichtig in keukenfolie wikkelen, (dat doorzichtige plastic folie) of in een doos doen en dan zo de vriezer in. Bij ontdooien 24 uur van te voren uit de vriezer halen en in de koelkast laten ontdooien. Uur of 2 voordat je hem wilt eten, haal je hem dan uit de koelkast. Qua smaak blijft deze taart erg goed in de vriezer, vind ik zelf. NIet helemaal als vers natuurlijk, maar nog steeds errug lekker
meiden.. wat een gave taarten.. en die hk mepper.. wat een ding! dat is behoorlijk meppen geweest.. haha Hier wil ik even mijn grote trots showen.. hij is voor mijn kostbaarste bezit in mijn leven... mijn kleine jongen.. Jamal was donderdag jarig maar vandaag gevierd.. en ik heb de taart al die tijd/uren niet op i'net gezet... nu de visite weg is
als ik op youtube kijk naar filmpjes over het bekleden van een (ronde) taart met fondant, valt het me op dat deze mensen (engelstalig) de taart uit de oven halen terwijl ze hem besmeerd hebben... waarmee wordt het dan besmeerd, want dit ziet er veel strakker uit!?
Hey wat leuk. Ik zie nu pas dat er hier op het forum ook een topic is voor taartdozen. Ik kom me ook maar even aanmelden. Dan kan ik de volgende creaties ook komen showen Hier alvast mijn leukste taart tot nu toe
Gave taart Mamak!!! En Gul! Ik moet voor morgenavond een taart maken. Even denken hoe ik dat ga doen. Ga vanavond eerst paardrijden, denk dat ik hem daarna ga vullen en bekleden en dan morgen de versieringen. Wordt toch morgenavond gelijk gegeten
gul, mooie taart en welkom! nathalie, hoe doe je dat anders dan? Als ik een taart moet maken voor bijv. zaterdag, maar ik hem ook de dag ervoor. Is toch niet erg? Ik zit juist te denken hoe ik dat ga doen volgende week. Dan moet ik zaterdag een stapeltaart afhebben, maar ik moet vrijdagoverdag gewoon werken. Bekleden lukt dan nog wel die vrijdag, maar het bakken etc ga ik natuurlijk nooit redden. Doen jullie dat dan ook wel eens bijv op donderdagavond?