Jolan, bakken doe ik altijd een paar dagen van tevoren en dan doe ik ze in de vriezer. Dan zijn ze niet zo vers/kruimelig en nog wel lekker. Normaal maak ik altijd taarten in het weekend dus dan heb ik de hele vrijdagavond en weekend desnoods. Nu moet ik er 1 maken voor mijn schoonzus die morgen jarig is.
Ik twijfel dus of ik ze die donderdag bak en in de vriezer doe. Want ik ga ze vrijdag bekleden. Dan gaan ze dus maar voor 1 nacht de vriezer in. Is niet echt de moeite.
Dat is wat je zelf wilt. Ze blijven wel lekker, weet niet hoe dat is als je ze niet invriest. Ik vries namelijk altijd in Die van mij heb ik gisteren gemaakt.
Ja alleen is het een taart op bestelling. En als ik dan de biscuits invries, kunnen ze de taart niet meer invriezen wat over is.
Kun je rustig op donderdag al bakken en bewaren in een zak, blijft helemaal prima dan hoor! Doe ik hier ook altijd, biscuit snijdt fijner als het een dagje in een zak heeft gelegen, (helpt ook goed tegen het kruimelen).
Hoi iedereen, het is even geleden dat ik hier ben geweest. Maar wat een mooie taarten zijn er alweer voorbij gekomen! Hier 1e van mij om er weer een beetje in te komen.
leuke taarten weer hoor! ik heb nu mijn biscuits allemaal klaar, heb geluisterd naar de tip hier: in 2 delen bakken, en ze zijn allemaal mooi geworden, heb de helft gedaan met 3 eieren.. dus bedankt voor de super tip! (en is ook nog makkelijker, nu hoef ik niet te snijden)
Hallo meiden, In april heeft Rozemarijke een taart voor me gemaakt (de poezentaart , kheb een andere naam) en in januari wordt Luuk 3 en wil ik een Thomas de trein taart. Wie wil deze maken? Rozemarijke misschien weer of iemand anders? Ik was met de poezentaart heel tevreden. Graag omgeving Tilburg of Eindhoven (werk ik) en voor 25 personen. Vulling iets lekker zoets. Iemand wat prijsjes pb-en?
woh, apro, super!!! ze zijn zo "echt". (ik zie zo vaak een geel beertje met een rode trui, maar dit is echt Pooh) @ll, even een vraagje. Ik wil geboortecc maken. En ze invriezen, hoe kan ik het 't beste doen?? Ik ga ze bekleden met fondant en ze niet vullen. Vries ik de cc apart in en bewaar ik de versiering apart? Of kan ik ze helemaal af invriezen. Op dlt lees ik van alles, maar kom er niet wijs uit. Denk dat jullie wel ervaring hebben Mijn voorkeur is om ze helemaal af in te vriezen, maar waar vries ik ze dan in in? En mogen ze elkaar raken? Anders zit mijn vriezer wel erg vol. Dus wie oh wie heeft er tips???
oja, mijn taartje voor isabella's 2e verjaardag. mijn eerste bestelling, haha. ze wilde graag Pino Ik blijf oefenen, maar zal niet veel beter worden dan dit.haha. maar het is wel leuk en iedereen zag dat het Pino was