O sorry dat zou ik niet weten... maar lijkt em wel goed, omdat je dan een bijna gelijk verschil hebt in grootte tussen de vormen? Meiden, wat ik laatst zag bij taarten van abel, op t einde moest dat meisje met eiwit de mp insmeren en dan de versiering erop plakken!!!!! dat is toch helemaal niet verstandig ivm salmonella??? Rauw eiwit! Groetjes!
mnsy, tussen 12,7 en 15 zit wel erg weinig ruimte. Ik weet niet of dat mooi wordt. Heb je geen 10? sas26, was het geen eiwitpoeder?
Nee, ik heb geen 10, maar kan die wel kopen als t nodig is. Kom ik dan wel uit op 30 personen en niet minder? Ik heb dat ook gezien bij taarten van abel. Weet niet of t rauw eiwit was. Lijkt me idd niet verantwoord om te doen en lijkt mij wel dat hij dat weet?
Nee, dat meisje brak een ei,moest het splitsen en smeerde toen met het eiwit in.... Ik wist niet wat ik zag..... Het was de aflevering mt het meisje dat een taart maakte voor haar kapper, omdat die niet meer mocht knippen vanwege een blessure aan zijn hand. het meisje lijkt een beetje op een jongen.
hmmmmmmmmmmmmmm das wel erg slecht! maar het was in ieder geval niet voor een kind! toch weeer een egruststelling! kijken jullie wel eens naar cakeboss? die is pas goed!!!!
Dat kind at er ook van.. maar goed, normaal gesproken ben ik niet zo snel van het o jee wat vies of zo, maar nu vroeg ik me echt ff af of t wel klopt.... dacht misschien heeft iemand hier t ook gezien. Groetjes!
Jeetje wat een misser van die abel... Tis te zien op : Player omroep.nl en dan rond de 19 minuut 15 seconden
zo hier twee taartjes af. een geboortetaartje blanda en een kleintje voor de grote zus (lieveheersbeestje) leuk leuk leuk. ben benieuwd hoe ze hem morgen vinden!
hier bijna klaar voor dit weekend.. Ik dit weekend: - 14 paardencuppies - 25 persoons piet piraat - taart voor man die 40 wordt - babyshowertaart 10 pers - 30 babyshower cuppies Druk druk druk... bijna klaar...
Wow druk mamak! Hier staat een heerlijke worteltaart met noten, ananas en rozijnen in de oven. Dan nog een lekkere topping erop. Hoop dat hij lukt, is de eerste keer. En heb natuurlijk wat marsepeinen wortels geboetseerd voor erop.