Hallo dames komen jullie hier ook gezellig kletsen over onze ervaringen met Weight watchers? Ik zou het fijn vinden om hier tips, trucs en vooral ervaringen te lezen. Zo kunnen we elkaar helpen en motiveren! Ik ben vandaag begonnen en heb er zin in! Er moet bij mij wel veel af....en dan bedoel ik ook in de ruimste zin van het woord..veeel!
Hoi hoi! Ik ben vorig jaar met ww 20 kilo afgevallen..maar na een stop...(stomstomstom) weer 5 kilo aangekomen....maar goed....sinds 3 dagen weer begonnen....pff wel weer afkicken maar tot nu toe me er goed aangehouden! ik doe ww online en moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel kilos te gaan.... dus hoi
Hoi! Ik doe de online versie sinds 1 juli en ben nu 18 kilo kwijt. Moet er totaal 40 dus heb nog een te gaan. Er zitten een hoop WW'ers in het topic: samen staan we sterk, veel afvallen. Deze is ook bij de algemene clubs te vinden. Misschien gezellig als jullie mee komen kletsen?
Gezellig dat je hier ook bent! Wat een goed resultaat joh! Daar mag je trots op zijn. Ik hoop dat ik het ook zo goed kan! Vandaag is goed gegaan, vanmiddag zelfs een broodje met filet americain gegeten mmmmmmm. Hopelijk gaat morgen ook zo goed. Nu ga ik zo maar eens mijn bedje in, morgen de kids weer vroeg wakker en de oudste naar school brengen.
Wow wat ontzettend knap van je! Ik zal morgen eens daar komen kijken, maar het leek me wel handig om hier gewoon tips te hebben dan is het wat makkelijker bij te houden om alles te lezen wat op ww slaat. Denk ik......
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met de online versie van ww. Wil 20 kg afvallen en was de eerste week (maandag begonnen en op zaterdag gewogen) 1 kg afgevallen. Ik vind het goed te doen hoor! WEl fijn dat je gewoon alles mag binnen je punten natuurlijk. Had vandaag 6,5 punt over zelfs!
mowtown, thnx en succe smorgen, ik ben lekker vrij muppet, is het daar niet heel druk? mijn ervaring si dat het makkelijker is om samen ergens over 1 dieet te praten, omdat alle dietene verschillen. maar weet niet hoor wel knap van je nessie, wat fijn maar ik heb wel geleerd dat je ALTIJD je punten op moet maken ( wel rekening houdend met de vaste dingen he ) die punten zijn precies op jou berekend, en je moet ze opmaken om af te vallen...toen ik net begon moets ik echt heeeeel veel eten om ze op te maken...maar werkte wel...en lichaam past zich vanzelf aan er op gezellig dat je mee kletst ik ga zo maar naar bed, aangezien gijs vast niet uitslaapt. trusten
Nee het is geen druk topic hoor. Nog geen blz per dag. Nessie: je mag geen punten overhouden met ww! Dan gaat je lichaam in spaarstand en val je niet meer af. Je dagpunten MOETEN op. Je weekpunten mag je zelf weten wat je ermee doet.
hoi meiden mag ik ook bij de club doe ook ww sinds 3 weken en ben 4,5 kilo afgevallen, gaat heel lekker, vind het ook een ideale methode om af te vallen.....ik ga ook nog een paar keer per week naar de sportschool... cardio en gewone fitness....
Ik mag 29 punten en 49 extrapunten.....punten assoscieer ik met taart en pizza... mjammie.... heb vanavond gesport en heb nog wel iets trek.... heb net 2 appels op.... ik vind fruit eten lastig en water drinken ook, ik vergeet dat altijd....
Hoi! Ik wil er nog wel tien af sowieso! Mag er 36 en 49 eten. Nu nog niet zo lang bezig en 2,7 kwijt in twee weken. Morgen avond weer wegen... Ben benieuwd. Doen jullie ook meten? Groetjes
ook ik doe ww. (zit ook in het topic samen staan we sterk, veel afvallen) ik vind het zelf erg goed te doen. het van te voren dingen in plannen gaat ook prima. ik ben nu ook 3 week bezig met de online versie en ben 2,7 kg afgevallen. wil er graag nog 14,5 kg af hebben. @ evelien wat grappig heb zelf ook net 2 appels op. heerlijk. had fuji zijn erg lekkere appels.
Hoi evelien, ik heb ook altijd moeite met water. Fruit geen probleem maar water.... Pfff maar drink veel thee en dat mag jr ook rekenen onder water Siepie en panda super goed bezig Ik mag 47 en 49 vrij
panda ik had elstar.... waren ook lekker... ietwat meelderig maar ja de smaak was wel goed... je kan niet alles hebben
nee ik meet nog niet... misschien als ik op een plateau kom of zo....ik wil 13,5 kilo afvallen naar mijn eerste doen en dan nog 5 a 10 eraf ......
ik meet ook niet. vind dat en beetje lastig en gedoe. maar verneem wel aan me lichaam als er iets af is. ik mag nu 35 punten per dag en heb 47 vrije punten per week. @chilleke 47 punten per dag?? dat is best veel(naar mijn idee)