ook ik maak me schuldig aan niet altijd reageren.. nu moet ik aangeven dat ik vaak geen commentaar geef aangezien ik vind dat ik te weinig ervaring heb om commentaar te geven..snappie??? @soepstengel botercrememix met wat toevoegen is ook erg lekker.. hier zijn de favo vullingen botercrememix met oreo erdoor en dan als tweede laag ongezoette aangevette slagroom met stukjes pure choco bosbessenvlaaivulling ( hak) met als 2e laag marshmallowfluff en aardbeienjam. ( nadeel..fluff smeert erg klote) sowieso combineer ik graag zoet met wat frisser. btw.. mijn uggs taart is af Ik baal van de onderrand.. thanx voor de tips mbt de knopen btw.. heb ze kleiner gemaakt en tegelijk ook maar een goede zool en schoenendoos boetseren - 2 november 2011 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
@ sweet ziet er leuk uit zo met de schoenendoos, en de zool.en de kleinere knopen. Leuk ook dat vloeipapier Welk effect probeerde je voor de rand als ik vragen mag?
Ik vul nooit verschillend bij de lagen, ik vul dubbel in 1 laag. Dus dan krijg je 2x een dubbele vulling. Wat ik bij dit seizoen lekkere vullingcombi's vind: - mandarijnroom met moccacrème - sinaasappelroom met chocoladecrème - speculaasroom (dan beide lagen alleen dit, machtig genoeg) Dan wel dijkjes en afsmeren met gewone botercrème Dit is even wat zo in me op kwam... Ben ook wel benieuwd watvoor bedoeling je met die rand had. Je "bovenop" vind ik erg leuk! Vind uggs echt vreselijk, maar op deze manier kan ik ze hebben
De bumba taart vind ik erg leuk. Wel had ik de mond en ogen zelf anders gemaakt. Je ziet Bumba nooit met zo'n tong en de streepjes om de ogen heen zou ik ook weggelaten hebben, dat heeft Bumba niet. Je strikken vind ik echt leuk. Doen een beetje crèpe-papier achtig aan. Heel leuk!
Voor een man vind ik zo'n BMW taartje niet te eenvoudig hoor. Denk dat mannen dit juist veel leuker vinden dan al die tierelantijnen die wij juist zo leuk vinden
Iris: leuke cc's! Vind die schoentjes echt super. Is dat jurkje gemaakt met een koekjesuitsteker? Dacht dat ik die herkende... Leuke Bumba taart ook. Veel grappige details ook
die onderrand is met een patchwork cutter squares. Ik wilde de onderrand van de taart..(die bij mij nu eenmaal nog steeds niet altijd mooi tot op de onderplaat komt) wat versieren en verbergen dus. Maar kreeg hem na 3 x opnieuw doen niet netjes strak.. de volgende keer denk ik dat ik de vierkantjes ff laat drogen voor ik ze oppak..dan trek ik ze misschien wat minder uit verband. ik heb hetzelfde met mijn kapsel..hij is mooi als hij uit de vorm komt.. mar zodra ik hem gevuld en afgesmeerd heb is t quasimodo... zat zelf te denken dat ik misschien te dik vul of niet gelijkmatig...of dat mijn bc te dik is en dat ik dus teveel druk op t kapsel uitoefen waardoor ik deze ook uit verband trek.. maar goed...even zo toch.. ik bak pas sinds september...dus ben wel wat trots
bumba heeft wel streepjes, al gaan die niet naar links en rechts... hihi volgende keer op letten, maar ik ben (nog) niet echt thuis in bumba dingen ow en die tong vond ik eigenlijk best grappig hihihi beetje mijn eigen dingetje er bij doen
ik heb blijkbaar iets verkeerd gedaan. een 10cm en 15 cm ronde bakblik gevuld. Aan gegeven tijd aan gehouden wat op de mix staat. Wekker piept dus haal ik ze eruit. toen draaide ik ene om om uit de blik te halen en liep me alles aan de onderkant eruit. Nu heb ik de 10 cm iets langer in de oven gelaten, maar hoe krijg ik nu de 15 cm weer gemengd? heb geen idee nou hoe ik het moet uitrekenen. op de verpakking staat alleen voor een 25 cm ronde bakblik: 330 gr mix, 35 ml water en 5 eieren. De mix is van cook en co
nooit naar de tijd gaan... je moet je cake in je oven op 170° laten tot de gewenste hoogte en dan op 190° tot de gewenste bruinte... en zeker eens met een breinaald insteken voor je hem uithaalt. Als er niets aan de breinaald blijft hangen is ie goed... ik vrees dat die nu in elkaar zal vallen...
dan ga ik ronde nummer twee doen maak ik nog een 10cm en 15 cm. zonde om mix weg te gooien. Is de eerste keer dat ik biscuit maak, dus weet niet welke kleur en hoogte goed is.
Wow die sinasappelroom met chocoladecreme klinkt echt heerlijk!! wil je me vertellen hoe je die maakt??
ja nouki ook als het open is geweest , wel ff goed afdekken/ sluiten anders droog je marsepein uit. zouwoas eerste taartjes zien er netjes uit voor eerste x
@Zouwoas Zien er goed uit hoor. Ik zou alleen de volgende keer de decoraties iets dunner uitrolllen..anders heb je echt een hele grote hap fondant/marsepein in je mond. Ik vind vooral de eerst eleuk afgewerkt..met de *hartjes* in de bloemen. succes met de volgende