de taartdozen deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zuurtje, je hebt bij nu ook van die cars snoepeieren, een plastic ei met snoepjes erin die zou je eventueel ook kunnen gebruiken als mal? Die is ook iets groter dan een surprise ei.

Leuke taart iris!!

MissC inderdaad (meer)boter in de vorm, ik had dat probleem ook vorige week met 1 van mijn kapsels, alleen was die wel "mooi" gebroken en kon ik die er weer gewoon opplakken met de vulling en ganache.

2. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hier ook weer eens een taart van mij. Is voor een bruidspaar dat vandaag gaat trouwen!

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mooi Jem!
    Zo'n hart op de taart maakt het echt af.

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Leuk geworden! Dat rechtopstaande hart is inderdaad leuk.

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    heel mooi, i love dat hartje!!! En heb je die dunne strookjes aan de zijkanten met een sugargun gemaakt?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Jem wat prachtig!!

(sorry kom zo maar ff binnen vallen)

ik heb even een vraagje...
    ik ga binnenkort cup-cakes maken en versieren, kan ik deze ook bewaren in de vriezer?

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

Ja dat kan ;)

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    in een doos, zak er rond, luchtledig maken, en 24 uur op voorhand eruithlen en langzaam laten ontdooien

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    thanks meiden!!!

10. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik zag weer mooie taarten langskomen..mooi strak :)

ik mag vanaaf een kaart taartje maken..t gaat een soort van pokertafel worden met hapjes erop... mn stokbroodje en kaas waren wel gelukt geloof ik.. de wijnglazen zijn ehm..em.. voor de grote drinker denk ik zo..:)

ff een vraagje.. ik bak niet heel erg vaak..dus ik zit steeds met t probleem dat ik een beetje monchou gebruik en nu maar steeds de verpakking wegooi. Er staat volgens mij wel een uiterste houdsbaarheidsdatum op .. maar geldt dat ook als de verpakking open is? Ik vind t altijd zo een ranzig gezicht als er sap rond de vastere substantie ligt nl.

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lieve dames ik breek even in
    met schaamte op me kaakjes:) wil ik vragen jaja
    is er iemand in de omgeving renkum/wageningen die voor mijn zoontjes verjaardag een taart wilt maken:):):) hij is 17 dec jarig
    en zou zo graag een zelf gemaakte taart willen:)
    wie wilt en kan mij helpen:) ik zelf kan het niet.

12. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Dames ff snel een vraagje..
    Een 2 laagse taart 20 en 15 cm
    2 lagen gevult gewoon met chocopasta en jam.
    Met 20 cupcakes erbij met alleen een toef erop wat zouden jullie daarvoor vragen ?? (als hobbybakster zijnde)

13. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik vraag al 5€ per persoon, maar ben dan wel zelfstandig... en de CC vraag ik 2,20 per stuk...

14. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    dus jij zou ong 135 vragen ?? Maar jij bakt echt proffessioneel begrijp ik?

Is namelijk een hobbybakster die na wat ik begrijp) gewoon een smaakje toevoegt aan de botercreme (aardbei en chocola) daarmee de taart vult en op de cupcakes alleen een toef en daar 85 euro voor vraagt ik vind dat best veel:).

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #275 mamavan3, 10 nov 2011
    Laatst bewerkt: 10 nov 2011
    iris een mooi snel taart ,is echt niet te zien vind hem echt mooi , ook heele mooie zachte kleuren.

jem wat een mooi trouw taart. ook niet te druk, vooral dat hart is leuk gedaan

rnate ik zou er 45 euro voor vragen ongeacht wat voor soort vulling voor de taart een cupcakes.
    ik ben ook een hobby bakster, voor bruids gebak hanteer ik wel andere prijzen.

@ll ben bezig met een kwik kwek en kwak taart, damn waar ben ik aanbegonnen!! wat een rot karwei is dat zeg om te puzzelen. Die irritante rot kleine details. Foto was ook al niet super groot die ik meegezonden kreeg:( En als ik hem vergroote werd de kwaliteit waardeloos. ben ruim 2,5 uur met 1 zo'n stomme rot eend bezig geweest, morgen verder met de andere 2 , overdag maar het kapsel bakken en de vullingen maken. Als de kleine man ligt te slapen en de oudste 2 op school zitten , en savonds als ze slapen de taart vullen , afsmeren en bekleden.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @Rnate.ik zou daar 50 voor vragen en ben ook een hobby bakster

17. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Oke, ik ben dus niet "raar" dat ik dat een beetje duur vind voor de hobby erbij. Ik schrok nogal toen ik de prijs hoorde namelijk!!
    De bakster beweert veel kwijt te zijn aan materialen:s (valt reuze mee maargoed) en het kost veel tijd, maar ze draait nu zo'n 50 euro winst!

@mamavan3, heb je al gekeken of je het fototje zelf niet kan vinden?? Missvhien dat die iets groter is en beter van kwaliteit.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Vind ik inderdaad.een beetje veel voor.een hobby bakster. Wat rekent zij dan? 2,50 pp voor de taart en 2 per cupcake ofzo??

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben idd proffesioneel :) en heb werk zat, dus denk niet dat ik echt te duur ben :)

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

he meiden sorry dat ik weer even inbreek, me dochtertje wil graag een prinsessentaart hebben. Hebben jullie misschien ideeen voor mij? waar ik voorbeelden ofzo even kan bekijken of wat voor taart te maken? Ik heb zo 15 taarten gemaakt en nog lang niet zo prof als jullie maar ik wil wel graag een prinsessentaart voor me meisje maken.....ik moet de komende weken 7 taarten maken allemaal verjaardags taarten druk voor mij doen haha, maar wel leuk!

Ik heb hier weer hele mooie taarten gezien super! Hoop dat ik ooit net zo goed als jullie ze kan maken!

Deel Deze Pagina