de taartdozen deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ sweet hij past door de.brievenbus!

En het DLT forum ik kom daar ook alleen maar op dingen op te zoeken. Want damn wat zijn die mensen daar vaak onaardig zeg!

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    buffy, thanx voor je reactie.
    en idd ervaar het precies zoals jij het zegt!
    ik kreeg een plaatje door gestuurd uit een stripboek! had haar zelf 2 kleur platen door gestuurd maar ze wilde perse dat eene plaatje.... dus ik zei nou ik ga er het beste van maken.
    Het plaatje was dus ook erg klein en als je hem uit vergroote ging er kwa kwaliteit echt veel achteruit.... en ja misschien had ik geen icing moeten gebruiken voor het water? Ik zelf dacht dat het een leuker effect zou hebben. En volgende x ga ik echt goed door vragen wat ze willen, want nu was het laat je fantasie maar gaan , en ik zag die wereld/aardbol op het plaatje dus wilde een beetje een ruimte idee erom heen creeeren....

sweet zoals jij het formuleert vat ik zeker niet verkeerd op.
    Maar er zaten er echt een stel tussen die echt alles liepen af te zijken! zo ook omtrent hoe ik me taart bekleed had? zou niet netjes genoeg zijn etc.... zoals ik ze bekleed heb ik het op een cursus geleerd, en de taart was geheel scheurloos of hobbelig, plooierg etc.
    Ik heb op me website nu de datum neer gezet vanaf waneer ik ben begonnen met bakken. En de mevrouw van de ducktales taart had ik aan de telefoon ook verteld dat ik het nog niet zo lang doet en echt tot op heden voor bekende had gedaan op 2 na , en de 2 vreemde waar ik het voor gedaan had waren wel te vreden.
    Maar goed van mijn fouten leer ik ook weer.
    Ik had echt dat icing weg moeten laten en meer door moeten vragen.... over de kleuren etc. en toch bij me eigen voetstuk moeten blijven omtrent de plaatjes.... zo kon ik zelf dus ook de moeilijkheids graat in de hand houden.

een taart met openstaand punten is ook erg leuk!!
    Recht opstaande figuren heb ik ook nog nooit gedaan wel kan je ze bijvoorbeeld in het midden van de taart laten zitten? de sint op een stoel en de piet zijn hoofd uit de zak is ook wel erg komisch idee.....

amsterdam is niet erg in de buurt. .... hopelijk vind je iemand die wel bij je in de buurt woont.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik bak zelf erg weinig momenteel, geen zin.
    Maar post nog liever hier dan daar;)

@ariel was jij dat nou over de voedselbank? Heb je al wat gehoord?
    Ben wel benieuwd eigenlijk:)

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat was ik indd! Het is echt heel erg maar ik heb op dit momet niet zo veel tid om het op te zetten... Dus to be conintued!

@ mamavan3 kan jeje site ff pben?

5. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @missC
    ah..kijk..een auto merk vandaar dat ik het niet herkende.. grin.. ik ben al blij dat mijn auto 4 wielen heeft die ik herken:D

@Ariel
    Kijk..daar maak je me blij mee.. ik pb je even met vanalles :)

@mamavan3
    dat is inderdaad de les die je moet leren.. de klant is koning, maar wel binnen jouw mogelijkheden :)

Ariel wil de moeite nemen de mal op te sturen yiha.. dan kan dat kindje eindelijk geboren worden ;)

ps... een stoel lijkt me ook verdomd lastig laten staan..

sjow..en nu gaat ik eens ff op de bank hangen met gluhwein en chocopepernoten :D
    fijne avond en bis morguh :)

6. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja dat heb ik dus ook buffy,
    daar word echt nergens op gereageerd, soms worden er zelfs personen afgezeikt die een oproep plaatsen omdat ze iemand zoeken die een taart voor ze willen bakken. echt dat die site nog bestaat!
    Zo respectloos word er met elkaar om gegaan daar....
    gelukkig ben ik niet de enigste die dat zo ervaart....

miss c knap hoor voor een eerste taart gelijk beginnen met een stapel taart!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @ariel geeft niet ik wacht het wel af hoor:)

@mamavan3 dat meen je niet? Echt waar joh? hebben het allemaal wat te hoog in de bol. ;)
    Opbouwende kritiek geven is ook erg moeilijk.
    Vond dat je taart er ook niet slecht uit zag aan de zijkanten en 10 euro is hij ook echt wel waard hoor.

Maar goed gewoon naast je neer leggen en vrolijk verder bakken.
    Als ik je wel 1 tip mag geven dat van die BTW zou ik wel van je site afhalen. Je bent een hobbybakster en geen bedrijf:).
    Ik zelf heb geen prijzen op mijn site staan die zijn op aanvraag. Maar mijn site word niet zo vaak bekeken en ik bak momenteel gewoon bijna niet.

Ohja en dat ze altijd en eeuwig maar blaten over bakken en weggeven aan vrienden en familie, dan doen ze dat toch lekker zelf hahaha. Gewoon mensen laten betalen als ze dat willen hoor, zoals Sweet al zei, het balletje gaat zo snel rollen als mensen horen dat je bakt.

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jee wat vervelend zeg. Heb net geprobeerd om het op te zoeken, maar kan je taart daar niet vinden. Zou ik ook een linkje van je site mogen, want ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.

Het is ook echt lastig om wensen dan goed duidelijk te krijgen. Zo jammer dat dit gebeurd is, maar meer dan een les is het uiteindelijk ook niet. Hoewel ik me heel goed voor kan stellen dat dit gewoon echt pijn doet.

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    ik wou ook ff kijken en je bijstaan, hadden we die andere meiden wel ff een poepie laten ruiken :p

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #331 mamavan3, 13 nov 2011
    Laatst bewerkt: 13 nov 2011
    thanx lieverds!!
    dat jullie me zo willen steunen:)

ik heb alle prijzen van de site afgehaald.

en idd buffy ze heeft me verders helemaal niet meer benaderd,vind het knap dat zij kon zien dat ze het geld de taart niet waard vond!! Als ze haar onbeschofte vent stuurt om de taart op komen te halen. En dan nog zeggen dat de taarten op me site niet door mij gemaakt zijn, gekker moet ze niet worden!! Ze wil duidelijk voor een dubbeltje op de eerste rij zitten! der vent zij dat die hem nog geen 10 euro waard vond , verders had ik geen prijs genoemt hoeveel ik voor de taart vroeg om hem te maken, en dan daarbij was die nog goedkoop voor een bakvorm van 28 cm.... als ik de prijzen van sommige hobbyisten zie....

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah ben weer even los gegaan daar, heb ff zin in een rel.
    Ik pb je nog even:)

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah heb je die reactie van haar nu gezien?
    Ze kan niet eens normale leestekens gebruiken.
    Echt een gevalletje tokkie dus.

Heb je mn pb nog gehad?

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik ga je pb nu lezen ;)
    thanx meis en een rel is er veroorzaakt hahah want er is een slotje op gezet nu hihihih

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Je hebt pb terug:)

Zit net even op je site te kijken. Ook bij je foto's maar zijn dit wel echt allemaal jouw creaties? Want zie er wel wat tussen zitten die ik hier ook voorbij heb zien komen. Maar ook andere foto's.
    Als ze niet door jou gemaakt zijn, zou ik er wel mee oppassen ivm plaggiaat hoor meid! (als ik het fout heb, dan mijn excuses)
    Ik zie namelijk dat sommige professioneel gefotograveerd zijn en andere weer niet.:)

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja alle fotos op mijn site zijn echt van mij, ze staan ook op me hyves maar dan vaak onbewerkt op me hyves,

de fotos met de witte achtegronden heb ik bewerkt in een foto programma omdat ik toen nog geen mooie zwarte doek had waar ik me creaties op kon zetten voor een neutrale achter grond.
    En ik vond het geen gezicht om fotos op me website te hebben waar je kon zien dat ik de fotos op de eet tafel had genomen snap je?

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mamavan3 ik vind de taart van kwik kwek en kwak goed geprobeerd hoor ik vind hem eigenlijk wel leuk:D hihi
    mensen moeten wat te zeuren hebben

breek weer even uit **

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    whaaa, wil ik mee rellen, is het topic gesloten :p lol
    niets van aantrekken lieve schat :) gewoon zelf op eten en lekker verder oefenen :p
    ow en ik werk al langer met marsepein, maar met suikerpasta pas sinds april... CakeDelicate - Flash Intro (kan je foto's zien :p) dus op 7 maanden heb ik ook al veel taarten gemaakt hoor ;) en ondertussen zelfstandig en vraag zelf veel meer dan jij ;) dus hun gezanik dat je op 4 maanden tijd veeeeel taarten gemaakt hebt trekt ook op niets, de eerste paar maanden heb ik er soms 3 per week gemaakt, puur om te oefenen :p

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    dankje wel bengel :D
    Doet me toch goed om toch nog wel leuke reacties te krijgen op me taart. Vond hem zelf echt niet finaal mislukt, alleen die groene rot eend, en misschien de icing weg moeten laten maar goed verders vond ik hem wel leuk!

nachtzon wat een leuke vrolijke site heb je!! en je hebt idd ook best veel en Leuke taarten gemaakt!

Ach joh op dat andere forum is ook wat buffy al zei daar gunnen ze je het dag licht niet in je ogen en ben je als nieuwkomer echt een bedreiging!

Maar goed vandaag ook veel lieve reacties gehad van mensen die een taart bij me besteld hadden en wel tevreden waren!
    Dat doet me toch goed.

Vanavond bezig geweest met een 3D camera taart, Dit wordt me eerste 3D taart en ik moet eerlijk zeggen tot nu toe ben ik best een beetje trots op het resultaat:D morgen de kleine details erop maken en dan zal ik hem hier komen showen ;)

Nogmaals dank jullie wel lieverds voor jullie steun op het forum dlt, Waardeer ik echt!!

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mamavan3 ik ben benieuwd naar de camera!

Deel Deze Pagina