knuffel konijn ik vind je website erg leuk!! vooral die roze achter grond erg mooi! Vind het knap hoor dat je dat zelf kan bouwen!
hoi meiden, nou na mn vragen gisteren is mijn taart klaar eerste keer fondant gebruikt ipv marsepein en vind dat veel prettiger werken. ook voor het eerst een stapeltaart gemaakt en vind hem erg goed gelukt er zitten nog wel wat foutjes in... maar dit is pas de 5e taart in totaal. mn broertje heeft mee geholpen maar daar ben ik achteraf minder blij mee dan dat ik dacht hihi. al met al nog best aardig vind ik! zou het leuk vinden tips/commentaar te krijgen van jullie!
ik vind hem er erg prima uitzien zeker voor een van de eerste keren. Ik zou wel je decoraties wat dunner proberen te maken, dit wordt een redelijke hap fondant en dat vindt niet iedereen lekker. Hoe je precies je plooien uit de onderkant krijgt zou ik tips van proffesionals voor vragen of op youtube, deleukstetaarten forum kijken/lezen. Eet smakelijk
@sweet978: bedankt!! ja klopt de roos is erg dik en 50 is erg dik maar mn broertje had het er al opgelegd dus kon het er niet meer netjes afhalen. voor de rest is het vrij dun uitgerold gelukkig. versieringen zijn van marsepein ipv fondant heb alleen bekleed met fondant. was wel een bagger kwalitiet marsepein maar ja dat weten we voor volgende keer.
geweldig.... hij doet de opleiding voor bakker dus dacht veel aan hem te hebben maar het is duidelijk een broodbakker en geen banketbakker hihih. gaf hij gelukkig ook toe
de dooptaart is af het wiegje is anders geworden dan ik in gedachten had maar het is wel heel mooi geworden vind ikzelf wat vinden jullie van de taart? de parelrand kon beter als mijn kleine zilveren bolletjes maar niet waren gevallen door de grotere bolletjes wordt de paarse parelrand plat geduwd Bekijk bijlage 200188
naomi voor een eerste taartje vind ik hem geslaagd! de plooien kan je eruit krijgen door als je de fondant op de taart heb gelegt eerst de fondant van boven en daarna aan de zijkanten met je handpalmen een kommetje maken zachtjes glad te strijken en regelmatig de onderkant optillen zodat je de plooien eruit krijgt als de taart plooi vrij is dan ff na smootheren.
en dit was een verrassing voor een kindje bij mijn zoon in de klas ze hebben niet veel geld dus heb ik hun deze cadeau gedaan Bekijk bijlage 200192
zuurtje ik vind je doop taart heel lief! het wiegje vind ik goed geslaagt ondanks je wat anders in je hoofd had. zijn de bloementjes van icing gespoten? wat een lief gebaar van je zeg die voetbal taart! manneke zal er vast heel blij mee zijn geweest
de bloemetjes heb ik zelf gekocht, zijn zo van die suikerbloemetjes eerlijk is eerlijk ik weet niet of het jongetje de taart al heeft gezien want hij is morgen pas jarig ik had aan zijn mama de foto laten zien en ze kreeg de tranen in haar ogen ze wist niet meer wat zeggen
ja je hebt ook zo'n groot en bijzonder gebaar verricht voor haar, wat voor de meeste zo vanzelf sprekend lijkt is toch niet voor iedereen weg gelegt ondanks je bedje niet geworden is zoals je wilde vind ik hem toch goed gelukt!
@naomi, je broer heeft duidelijk ook weer een leerpunt gehad @ zuurtje.. De wieg is erg leuk geworden..wat schattig zeg.
ow..en bij mij is deel 1 van deel 3,5 af. Deze is voor een collega die maandag zoveel jaar getrouwd is. Ze wilde een balnda 20 en dan in bruidstaartstijl ...damn.. heb r nachten van wakker gelegen.. parelmoer..bloemetjes roze kreeg ik als tip mee..OMG..bruidsstijl met een blanda.. dat is duidelijk mijn ding niet. IK heb bedacht dat bruids..ook gewoon een beetje chique is... dusse.. ehm.. ik vind hem wel gelukt... jullie??? boltaart +geboortetaart - 19 november 2011 | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online!
ik heb de *pointy 5 * van Tirs ( Bien Cutters) ff naar beneden scrollen Ik weet dat veel echter ook de Lace Flower Steker Set wordt gebruikt. Ik vind die van Tirs prettiger omdat je verschillende maten openingen kan maken ( er zitten 4 kleine uistekers bij waarmee je de bloemen openmaakt) ow...ow..en natuurlijk thanx voor t kijken