Even een vraagje. Ik ga cupcakes maken voor een "gender reveal". Ik maak basiscakejes en wil ze decoreren met marsepein en dus vullen met een bepaalde kleur. Is het lekker om dat met botercreme te doen? Wat voor botercreme gebruik ik dan? deze? 200 gram boter 200 gram poedersuiker
heb ook me vriendinnetje gisteren geholpen met traktaties voor haar zoontje op het kdv hebben het bij haar thuis gedaan dus had lang niet alle gereedschappen maar we hebben het gered Bekijk bijlage 220304
yep je kanze oop verschillende taartensites bestellen maar die botercreme 1:1 met een smaakje erbij is ook lekker hoor
merengue botercreme wordt het niet, ivm eiwitten. Ik denk dat ik 1-op-1 ga doen, met een smaakje erdoor.
1 op 1 botercreme is echt niet te eten hoor... niet gebruiken als vulling.. maar om af te smeren.. als je geen bc mix hebt dan zou ik merengue botercreme maken..
Pfff... kreeg net een aanvraag binnen: Zoiets, maar dan met echte bloemen: Kennisgeving voor omleiding Voor 35 personen.. Hoeveel lagen maakt niet uit zegt ze.. Iemand uit de buurt van Hardenberg die iets meer ervaring als mij heeft die me zou willen helpen? Met prijsopgaaf en maken? Zo leer ik het namelijk makkelijker denk ik
Een Frans taartje Royal Icing blijft leuk (Eiffeltoren idee ge-inspi-pikt van het DLT forum ) Ik zou het leuk vinden als jullie feedback/commentaart hebben .