de taartdozen deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Dank je wel.
    Ik gebruik een set alfabet letters,die heb ik ooit is gekocht bij het winkeltje waar ik mijn taartspullen haal

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh hihi :) Ik vind dat zulke leuke letters! :)

Vrijdag gezellig workshop boetseren bij Mamak :D Heb dr zin in!

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    grappig om te lezen dat de meeste mensen toch wel (buiten de koelkast) voro naturel botercreme gaan.... vind t altijd zo *gewoontjes*, maar kan ook aan mij liggen.. hoe gekker hoe beter enzo :)
    btw nutella door de botercreme.. hmzz..als ik chocobc maak gooi ik er altijd ongezoette cacao bij.. wordt t met nutella niet nog veel zoeter??

Ik heb btw echte nutelle gebruikt..was gewoon een probeersel..eerste keer cc bakken..ff snel enzo..
    T zou btw ook aan t cakeje hebben kunnen liggen.. k moest ze eruit halen, maar was t ff vergeten omdat we de eerste lading aan t versieren waren (lees smurf hiero was de versiersels aan t opeten:D)

4. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Leuk hoor ariel een workshop boetseren.
    Ik moet ook nog steeds is worksshops gaan volgen,heb tot nu toe alles van internet afgehaald hoe het gedaan moest worden.
    Ik gun mezelf gewoon geen tijd om workshops te gaan volgen:(

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi deze.heb ik er ook tussen gepropt hoor. Deze week allen op zondag niks te doen.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hey meiden, ik ben voor de 4e verjaardag van mn wijffie op zoek naar een MegaMindy taart. Ik woon in Amersfoort, verjaardag vieren we op 20 november. Iemand van jullie in de buurt toevallig?

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    hee dames... dus hier zijn jullie,... was jullie al kwijt..

ik verwaarloos jullie ook een beetje momenteel.. vorige week was mijn zoontje jarig dus was een weekje dicht en wilde even niets met taart.. haha

Maaaaar.. ik ben heel druk met iets heeeeeeeeeeeel leuks.. eigenlijk meerdere leuke dingen..
    * de ladies night bij intratuin.. wordt heel groot en heel leuk..

* een hele nieuwe lading workshops waaronder ook cursussen gegeven door pme gediplomeerde begeleiders waarbij je ook certificaat krijgt als bewijs van deelname

* ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn.... als klap op de vuurpijl krijg ik op 1 januari 2012 de sleutel van mijn eigen pand.... JEEEEEEEEEEEEEJ.... druk druk dus...

Ik vergeet jullie echt niet hoor.. :)

8. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    wow super!! mamak een eigen pand helemaal geweldig, gefelichiteerd!!

zag ook weer wat leuke taarten voorbij komen.

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    tnx mama van 3.. zit hier ook helemaal te stuiteren

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    kan me goed voorstellen , het is toch een geweldig mooie grote stap / droom die uit komt!

11. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    hoii meiden...

Nou ik heb toch weer een poging gedaan met de cake pops... En.. Jeeeeej dit keer is het wel gelukt! :D Ff showen.. Vind ze best leuk geworden opzich!!

De aller linker heb ik geprobeerd om een parelmoer laagje op aan te brengen. In 't echt ziet het er alleen leuker uit dan op de foto. ;) Die is dus iets minder...

Ach ja, oefening baart kunst niet waar?

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohh wat leuk zeg!! Gebruik je een mal voor die hartjes? Of vorm je die helemaal zelluf??

13. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden

Gewoon een uitsteker gebruikt haha. :D Gewoon een standaard bolletje maken, dan wat plat drukken en dan met een uitsteker ehh.. uitsteken. :p

Voor de cupcake'jes heb ik overigens wel een malletje gebruikt!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die heb ik indd wel eens gezien in 1 of andere webshop! :D

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wauw Iris, die zijn gaaf geworden! Het lijkt wel een foto die gemaakt is voor op een website. Wat ontzettend gaaf zeg. Gebruik je dan allemaal gekleurde chocolade? De vorige keer gaf je aan dat ze er wel eens afvielen, hoe heb je dat nu opgelost? Hoe gaat het met de cupcakes voor je tante? Is dit ook niet leuk voor bij de high tea, ze zijn zo mooi.

Ik zag verder ook weer supermooie taarten voorbij komen, echt heel mooi allemaal.

Mamak, wat super dat je bijna de sleutel krijgt van je eigen pand. Kun je niet iets dichterbij Brabant gaan wonen ;), ik wil nog wel wat workshops volgen...

Hier gaat het goed, vanavond ga ik met mijn tweelingzus een taart voor haar kooklcubje afmaken. Het wordt een gedekte tafel, ik heb alle bekertjes, bordjes e.d. al af en dat ziet er al erg leuk uit, morgen waarschijnlijk een foto van het eindresultaat. Ik ben super benieuwd hoe het eruit ziet.

Iedereen nog een fijne dag!

16. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hee meis, met de cupcakes voor m'n tante gaat t wel goed hoor. ben er nog mee bezig. :) volgende week ga ik ze leveren! Ik zal ff een foto'tje maken. :D

Bedankt voor het super lieve compliment trouwens!! Ja ik heb candymelts gebruikt, die heb je in allerlei verschillende kleurtjes.

De laatste keer vielen ze er inderdaad af, dat kwam doordat de chocolade zo ontzettend dik en stug bleef... Dit heb ik opgelost door wat mycryo aan de gesmolten candymelts toe te voegen. (mycryo is gewoon cacao boter, maar dan in korrel-vorm) Hierdoor werd de substantie veeeel meer vloeibaar! :)

Het enige wat ik wel een nadeel vond is dat deze chocolade zooo snel opdroogt! Je moet echt meteen de sprinkles er op doen anders blijven ze niet meer plakken. Maar voor de rest ging 't gewoon super. :D

17. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Oh en leentje, nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje! :D

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    hee ladies,

Hier weer thuis na een workshop bij wendy..
    effe showen..

19. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

@ mamak: mooi geworden zeg!

Verder zag ik nog allerlei moois.
    - pink ribbon cupcakes. Wat zo'n roze papiertje dan ook meteen veel doet hè.
    - Chuggintontaart: mijn jongens zouden die echt super leuk vinden!
    - feestvarkentje: echt super leuk en inderdaad beter goed gejat, dan slecht verzonnen toch. Heb hem ook opgeslagen :D

Mijn laatste creatie. Een klein stapeltje. 2 laagjes en 15-20cm. Voor een meisje dat 6 werd. Ze wilde fel roze en blauw met bloemetjes.

Ik ga donderdag beginnen met de Wilton basics cursus. Heel wat ander om op die manier te versieren. Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ben nog niet echt goed in spuiten, behalve dan de gewone swirl op een cucake...

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    mamaK is dat huisje ook met cake gevuld?

Deel Deze Pagina