weer mooie taarten! @sweet978 ik kom juist vaak hier taarten kijken, vooral tegen de tijd dat ik zelf weer wil gaan bakken die band lijkt net echt! leuke taart zo!
@nachtzon.. stoer hoor Heb je de foto's zelf ook gehad voor promo gebruik??? @guppekop Thanx.. lang leve de goede how-to's van het deleukstetaarten forum groetjes
die volkswagen taart die ik gemaakt heb die was voor een jongen die in de volkswagen garage werkt.. ze hebben allemaal foto's gemaakt en nu bestaat de kans dat hij in t *volkswagenkrantje* komt... ik lach me een breuk.. wordt mn taart een pin up
gromz.. ik vind jouw wielen een stuk mooier dan de mijne.. enlighten me please leuk en mooi geverfd ook..
daarvoor zijn jouw ruiten mooier die wielen heb ik eerst het zwart uitgeprikt en dan het binnenste uitgeprikt en dan met hetzelfde vormpje in het grijs uitgeprikt en er in gestoken verder beschilderd met zilver
ik denk dat jij je banden ook dikker dan ik heb gemaakt.. ze hebben veel meer *body* dan die fietsbandjes van mij ow..en die ramen.. lang leve de sugacraftgun.. ik vind lijntjes erom heen t vaak net ff afmaken.. ( just my opinion)
en t volgende projectje staat klaar om weggebracht te worden broer en zus vieren samen hun verjaardag..met een close upje van de dameskant..
thanx voor de reactie. Vond t wel een uitdaging zo klein boetseren.. en zo veel mogelijk typerende items erin te verwerken...
Mag ik me hier ook melden ? Wat een leuke en mooie taarten komen hier voorbij zeg, top . Ik bak inmiddels al weer een paar jaar taarten en sinds afgelopen oktober heb ik een officieel bedrijfje daarin , ik bak in opdracht en ik geef workshops. Ik zal straks wat foto's plaatsen van gemaakte taarten, zit nu op m'n mobiel, dus da's niet heel handig.