de taartdozen deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis

Ow.. die workshop heb ik ook al eens gedaan... erg leuk...
    ben benieuwd wat je ervan maakt..

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    Ik ook MamaK.

Heb heel lang getwijfeld of ik wel goed genoeg ben ervoor. MAar las dat iemand anders 15 taartjes gemaakt had en zich ook had ingeschreven.. toen dacht ik nah..als zij t durft.. durf ik t ook.

Heb er wel bij gezegd dat als ik ze op hou.. ze me maar in een donker hoekje wegstoppen:)

Wat denk jij.. jij hebt me immers wel eens aan t werk gezien.. gaat t me lukken ..of nie?? :)

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Nog 2 taarten van mij! Weet niet of ik de woezel en pip al had laten zien.

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Tuurlijk gaat het je wel lukken.. komt zeker wel goed.

Mag ik je alleen nog 1 tip/advies/kanttekening geven.. en ik bedoel het echt goed hoor.. (je kent me)..
    Ik zou het als workshopgever niet zo op prijs zetten als mijn workshop op internet wordt " verklapt en uitgeschreven".. Vergeet niet dat wij (lees oa Suus maar ook ik) hier onze hypotheek mee moeten verdienen.
    Ik weet dat je het niet rot bedoelt maar ik wilde het wel gezegd hebben..

5. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ah..daar heb je gelijk in ..en inderdaad van de collete is volgens mij niks te vinden op internet. Dus daar zal ik mn mond over houden;)

Ik vraag me alleen af of het geheim van piepschuim tussenstukjes ook een groot geheim is?? Ik heb er in iedergeval nog nooit op gegoogelt en weet niet of dat al algemene kennis is of dat ook nog een geheim is van Suuz.. en ook Alice ( aangezien die ze ook gebruikt dacht ik)

En nee..dat je het niet rot bedoelt weet ik.. ik vergeet soms dat ik inderdaad mijn hypotheek er niet van hoef te betalen en dat ik uit enthousiasme niet alles moet en kan vertellen.

Ik deel gewoon graag kennis.. juf he:)

en thanx voor het vertrouwen in mijn kunsten.. als hij om aan te zien is zal ik hem showen eind april.

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    mooie taarten!

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hee meiden,

Ik zoek iemand die voor mij een feyenoord taart kan maken in omgeving Rotterdam.
    Voor meer info kan je me pb'en.

Bedankt in ieder geval!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vanmiddag mix besteld, met beetje geluk kan ik van het weekend nog taartje bakken! heb ik zin in maar ben compleet door de mix heen :(

9. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    hallo

kom even binnen vallen :D
    ik ben op zoek naar een ervaren taarten bakster die voor mij een bruidstaart zou willen maken,graag in de omgeving van enschede/hengelo

groetjes

10. Klessebes32

Klessebes32 Actief lid

6 dec 2011
    191
    0
    16
    Luilekkerland!
    Hallo dames,

Volgende week wordt mijn zoontje 2 jaar en ik zou voor hem graag een taart met het thema "zandkasteel "willen laten maken!

Is er hier iemand die dat ziet zitten en er zin in heeft, we vieren het zaterdag 21 april.

Wij wonen in Nieuw-lekkerland, het zou uiteraard makkelijk zijn als diegene een beetje in de buurt woont, ik kom de taart bij je ophalen dat is geen probleem!

Als er iemand is die het wil doen hoor ik het graag, laat maar weten via pb aub, kunnen we het ook even over de prijs hebben!

Gr Simone

11. Rustig hier!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Ben bezig, ben bezig;);) als t lukt komt hij vanavond online

13. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Hallo,

Ik ben nieuw hier en sinds een jaartje ook aan de taarten... Heb er nu zo'n 15 gemaakt denk ik en een keer of 4 cupcakes (waarvan de 2e keer voor 100 personen, feestje van mijn oma).

Wat leuk om te lezen dat er zoveel zijn die dat ook doen, net als ik als hobby en ook als broodwinning. Wat zou ik dat graag willen! Mijn hypotheek ermee kunnen betalen... tot nu toe heb ik 1 betalende klant gehad voor een taart en heb ik een keer op een wintermarkt gestaan met cc en kleine boltaartjes.

14. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    oh eh... dit waren de meest recente in feb. Voor mijn broertje en zijn vriendin.

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hele leuke taartjes :D ik hoop dat ik ook gauw eindelijk een borstentaart mag maken ;)

hier mijn taartje voor een kindje dat precies pasen jarig is, mama vroeg om aub iets in het thema pasen te maken en een passend meptaartje er bij :D

16. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    verder nog een prinsessentaartje... mijn tweede poging

17. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wauw, vind ze allemaal erg mooi! De paastaart naar het voorbeeld uit mjamtaart?

Ik hoop ook spel weer een borstentaart (met bolle buik) te morgen maken ;)

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    Mooi nachtzon! En de prinses goed gelukt toch?!!

Hier is mijn dora taart goed gekeurd door mijn jarige nichtje! Ik zelf was niet helemaal tevreden want:
    Ik kan echt wel strakke taarten maken, maar dit was een fiasco:(
    De ogen van dora klopten niet.

Maar goed:( foto volg, zit nu op aaipet:(

19. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Wat een leuke taarten weer zeg.
    Ik heb een opdracht gekregen voor een biba boerderijtaart!!!!!!
    Pfff word een hele klus denk ik.
    Ga vanavond alvast proberen bart en bibi te maken,en als dat lukt de vivavogelverschrikker.

20. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Mijn eerste borstentaart. Ben er zelf tevreden over!

Deel Deze Pagina