ik zag hem idd ook al op dlt. Hij is netjes.. de borsten lijken alleen zo groot vergeleken bij andere borstentaarten... of ligt dat gewoon aan t plaatsen van de bh. Wel grappig..ik heb net mn eerste billen taart op dlt gezet
Ik denk dat het komt door hoe de bh zeg maar zit... Het zijn namelijk de ikea schaaltjes 12 cm en volgens mij worden die altijd gebruikt. Zal zo eens kijken naar jou taart
sjow.. mijn PME 1 is klaar wat een drama taart... mijn paartje was al lichtelijk mishandeld in de auto vorige week dus ik had ook al een nieuwe Elvis en vrouw gemaakt. Dan blijkt je onderbord net te klein te zijn ( goede voorbereiding is t halve werk etc).. dan kom je lichtelijk in tijdnood omdat je dus een ander onderbord..wat je nog moest kopen moet bekleden en moet je consessies gaan doen.. en dan.. plaats je je nieuwe Elvis.. met gebroken benen op de taart.. en dan besluit zn vrouw dat ze eigenlijk een mini rok wilt..en scheurt de rok bijkans in tweeën... conclusie... er zijn wat verdoezelende foto's gemaakt Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
misschien leuk alleen vanavond en morgen geldig. Kookwinkel Oldenhof Leuk actie met spullen kopen en boven de 20 euro geen verzendkosten.
he dames even vraagje, ik wil binnekort met mn dochter een taart maken (vroeg ze zelf om hihi) en mij lijkt dat ook wel heel leuk, dus goede smoes om het te doen, maar ik heb echt werkelijkwaar geen idee wat ik nodig heb? en wat leuk is voor mn dochter om te helpen.. ze is 4, en we bakken regelmatig samen, maar taart... nee nooit gedaan.. ja appeltaart ofzo wel..
heel simpel, biscuit mixx, slagroom en aardbeien vlaaivulling, mix voor botercreme (kan je ook zelfmaken) en fondant/ marsepein. Maar je kan heel veel vinden op internet. Google eens. Misschien een workshop ergens doen? Ze bieden ook vaak workshops aan voor ouder en kind samen.
wie van jullie taartdozen wil mij even een tip geven Ik ben bezig met een taart met een strik erop. De lussen van de strik liggen uit te harden, maar die wil ik er dus morgen op maken, hoe kan ik die het beste bevestigen?? Is de eerste keer dat ik zoiets doe. De strik bestaat uit de onderste laag 6 lussen en dan erop 5 lussen.
Via een pb berichtje kreeg ik de vraag of ik voor vandaag 2 taarten wilde maken. Dit zijn ze geworden!
Hoi Jem, De taarten waren super mooi en heel erg lekker! Kreeg al de vraag van een vriendin of ze ook je mailadres mocht hebben voor komende verjaardagen. Groetjes, Lieselot