Hallo dames... ik heb een vraagje. Sinds kort ben ik ook begonnen met het maken van taarten. Nu wil een vriendin graag een teletubbietaart hebben. Ik heb tot nu toe alleen puzzeltaarten gemaakt dus geen 3d en dat is wat zij graag wil. Ik moet dus gaan boetseren. Hoe pak ik dat aan? Hebben jullie misschien goede linkjes waar ik kan zien hoe ik dat het mooist kan doen? alvast bedankt.
Hoi Lieselot, Bedankt voor je reactie, ik vind het altijd leuk om nog wat terug te horen! Geef mijn mailadres maar door hoor, geen probleem. Groetjes, Jem
Hier ook weer aan de bak geweest.. Mijn eerst geboetseerde woezel en pip is een feit... Niet heel tevreden, maar mijn dochter herkende ze toen ze vanochtend opgehaald werden door schoonzusje Bekijk bijlage 244103 Ook nog een filly paardje.. (lang leve google) Koemelkvrij: Bekijk bijlage 244104
Ik val even uit het niets binnen hoor...ik kijk vaak hier vol bewondering naar al het moois en lekkers en vraag me af wie van jullie ook taarten op bestelling wil en kan maken? Voor diegene heb ik misschien wel iets interessants
Zo de bibaboerderijtaart is ook opgehaald.De ontvangers waren er erg blij mee.Gelukkig maar hebben heel wat uurtjes werk in gezeten. Zie hier het resultaat......
Hoi lieve meiden.. Zo..pff ik heb al heeeel lang niet meer mee geschreven.. Helaas niet zulk goed nieuws.. Ik ga stoppen met taarten maken, volledig... Ik ga alles verkopen.. Niet omdat ik er geen zin meer in heb,...maar ik ga scheiden. Ik moet een bijstanduitkering aanvragen, en natuurlijk het is een leuke bijverdienste, maar het is meer een hobby. Een hele dure hobby, ik verdien te weinig om er echt winst op te kunnen maken. Wat specifieke spullen om cupcakes te maken, houd ik wel. Ik maak namelijk voor mijn tante haar restaurant fashionista-cupcakes voor de high tea, daar verdien ik nog wel lekker af en toe wat op. Nou..pff niet heel veel gezellig nieuws, maar wou het toch even laten weten.. Ik spiek nog wel af en toe ff mee hoor, ik zie zulke mooie dingen altijd voorbij komen! Liefs xxx
oh lieve Iris, balen ik vind het ontzettend sneu voor je... ook de scheiding maar zou je niet je spulletjes opbergen, je weet nooit of je zo nog een aardige bijverdienste kunt krijgen... en als je echt echt echt zeker bent dat je wil stoppen, kan ik mss een paar spulletjes van je overkopen Maar zoals ik zei, je kan altijd je spulletjes opbergen en later weer uithalen he... eenmaal het virus.... altijd het virus, niet? dikke dikke knuffel voor jou meid!!!
haha jij ook nog lekker laat wakker zie ik? Ik slaap al weken slecht..word er gek van.. ja, ik ben er echt kapot van..(de scheiding..) Maargoed, we gaan door hé.. Ik moet wel. Over mijn materialen, ik heb er heel goed over nagedacht..Zeker omdat ik het waarschijnlijk nooit meer kan kopen. Of niet anytime soon in iedergeval. (zeg nooit nooit..) t punt is..Ik kan t geld echt gewoon heel goed gebruiken..Mijn man/exman neemt een paar behoorlijk belangrijke spullen mee namelijk.. En ik maak de afgelopen tijd gewoon te weinig taarten, anders zou ik het kunnen overwegen om alles te houden.. maar ik schiet er nu gewoon even niets mee op... Buiten dat, ik denk dat ik er niet eens tijd voor ga hebben. In de tijd dat ik in de bijstand zit, moet ik verplicht een opleiding volgen. Dat geeft niets hoor, daar niet van...Ik probeer het gewoon te zien als een nieuwe mogelijkheid.. (t word vergoed) Daar bij heb ik natuurlijk dan nog een dochtertje die de boel op stelten zet, dus ja.. Maar, ik heb trouwens een hele goede vriendin die ook taarten maakt, dus voor mijn dochter haar verjaardag ofzo bijvoorbeeld kan ik nog met haar spulletjes werken eventueel.. Lief dat je wilt helpen, dat waardeer ik. Kareltje had mij ook al een berichtje gestuurd, zij wil eventueel wat bakvormen en wat molds van mij overnemen. Ik wacht nog even haar antwoord af. Dank je wel voor je lieve berichtje in iedergeval. (en sorry als ik niet echt overzichtelijk heb geschreven, maar t is laat )
neenee, kan alles heel duidelijk lezen haha goed dat je zo positief blijft! Anders maak eens een lijstje wat je zoal hebt, ik zoek plungers en dingen om randen mee te maken... verder ook glitters en kleurtjes etc... Dus roep maar dikke knuf!
Lieve Iris... Wat wordt ik verdrietig van je berichtje... vooral omdat ik weet hoeveel plezier je beleefde aan het maken van taarten... en daarnaast ook omdat je zo ontzettend veel talent hebt.. zonde.. Maar ik snap je redenatie wel hoor.. Daarnaast wil ik je veel sterkte wensen de komende tijd.. zeker ook omdat er natuurlijk een kleintje in het spel is wordt het allemaal gecompliceerd.. Sterkte meis.. en als je ooit tegen iemand aan wilt praten dan kun je altijd contact opnemen..
Hierbij mijn taart voor vandaag.. Het is voor een "oude kennis" van mij en ze trouwen bij haar thuis.. zo bijzonder.. Ze hebben echt een heel mooi huis in een soort van ranch achting landschap met paarden, geiten, konijnen een fontein en mooie buitenruimtes. De taart is gevuld met lemon curd en champagnecreme. Keuze van het bruidspaar. Ik heb zelf ook geproefd en de combinatie is echt verrukkelijk. Genoeg gepraat.. de foto's
@ nachtzon; ik zal even kijken wat ik heb..uitstekers e.d wil ik wel houden, altijd leuk wanneer m'n dochtertje wat ouder is en dan samen cupcakes versieren, koekjes bakken en dat soort dingen. @ Mamak: Hee meis..dank je wel. Ja ik lijk heel positief hoor, maar ik vind het heel erg .. Maar ik kan het geld nu ook gewoon ZO ontzettend hard gebruiken. Ik heb een nieuw bed, tv, pc, bankstel, kinderstoel en bureau nodig. Ik heb gelukkig wat achter de hand omdat ik de centjes die ik heb verdient aan taarten en cupcakes heb gespaart.. gelukkig dus. Dus ik kom er wel.. En, nogmaals, ik heb gelukkig een lief vriendinnetje die ook taarten maakt en materialen heeft. Onwijs mooie taart weer trouwens kim. Ik ben in iedergeval blij dat ik het van 1 van de beste heb mogen leren. liefs xxx
Iris, ik kan je helpen met: een oude tv, een éénpersoonsbed, een kinderbed (kleiner formaat, maar wel geen ledikant) een kleine tafel die je als bureau kan gebruiken... ik woon 2,5 uur van je vandaan.... als je een mogelijkheid ziet om het te halen? xxxxxx
ik heb ook nog wel een tv voor je.. tis wel een ding met een beeldbuis maar doet het prima.. (wij hebben van de week een nieuwe gekocht)..
Och, lieverds...wat stom zeg..Ik lees jullie berichtjes nu pas. Mijn man vertrekt dit weekend, ik kan niet meer samen leven met hem, doet mij gewoon te veel pijn. (de scheiding was nou niet bepaald..mijn eerste keus) We wonen ook niet heel groot, 3 kamer app. dus we zitten continu op elkaars lip. Aangezien we alle 2 normaal met elkaar willen blijven omgaan, is dit denk ik de enige manier om dat te laten slagen.. Ik moest dus als de sodemieter nieuwe spullen regelen... dus ik heb vrijwel alles al geregeld. Ik heb gelukkig van mijn famillie financiele steun hierin gekregen, dus daarover ben ik echt ontzettend dankbaar.. Maar echt ontzettend lief van jullie!!!! xxxxxx