als je er zo blij van wordt.. taarten maken dan he.. dan zou ik t idd ook zo lang mogelijk bewaren.. t eet geen brood en kost niks. WIe weet zit je over een tijdje anders in je financiën en kan je weer aan t bakken. Je kan t altijd nog verkopen...dat hoeft niet perse nu meteen. Kijk even aan nu je ergens anders zit.. hoe je financiën zijn.. en laat tff rusten. Je moet nl ook leuke dingen blijven doen.
Hey meiden, Nou het weekend had ik een eerste opdracht aan vreemde. Een pinotaart voor een jongentje dat een jaar werd. Het ging allemaal niet vanzelf met 30 graden. Zie hier het resultaat. Gevuld met 2 lagen aardbeienmouse en 1 laag zwitserseroom. Per taar 3 lagen.
ik heb voor de verjaardag van onze kleine meid ook weer het onderste van de la uitgehaald haha dit is dus de pot met goud aan het einde van de regenboog (met echte bloemen, die van gumpaste bezweken aan de hoge temperaturen) deze taart is gevuld met aardbei-merengue-botercreme en bestaat uit 22!!! lagen goed voor 100 pers. (we hadden 50 gasten en de helft was op ) alles behalve de bloemen en de vlinders rond de taart en het ijzerdraad is eetbaar de bloemen zaten ook in speciale buisjes, zodat ze nog altijd met water voorzien waren en vers bleven
dat is iets wat me ook nog erg leuk lijkt.. suiker trekken/gieten/blazen ( weet ik veel hoe t heet) Ik denk alleen niet dat je t vaak voor taarten gebruikt?
bwah ik wil het erg graag leren, denk dat het suikertrekken een heeel prachtig alternatief is voor suikerpastaboetseringen... denk maar eens aan toppers voor wedding cakes
Wat een gave taarten komen hier weer voorbij! Ik heb lang niks meer gebakken, omdat ik totaal niet tegen de lucht kon. En nu heb ik last van bekkeninstabiliteit, balen! Gisteren een Minnie Mouse taart gemaakt voor mijn achternichtje, ik zal even kijken of ik een foto kan plaatsen hier. Zit op mijn mobiel (niet letterlijk ), dus het is wat lastig om er een foto op te krijgen.
Zo, ik zou de taart nog even showen! Dit is 'm, de Minnie Mouse taart voor mijn achternichtje . Gevuld met Mona Kwarktaart aardbei en aardbeienjam.
Dames mag ik jullie even wat vragen als beginneling. Het boek taartdecoratietechnieken van Rachel Brown, kennen jullie dat en is dat een handig boek om als beginneling iets moois te kunnen maken?
ook ik ben een beginnenling heb een workshop gehad en ben nu aangestoken met het virus haha waar kopen jullie het marsepein? wil gewoon goeie voor een juiste prijs en uitstekers kan je die niet gewoon bij de action of de xenos halen? tips zijn welkom oja en die kartonnen waar je de taart op zet gebruiken jullie dat altijd? zoja waar haal je die dan veel vragen dus wil een dora taart gaan maken voor mn meisje dr 2de verjaardag over 3 weken maar wil voor die tijd nog een keer een proef taartje maken
Meiden wat een taarten maken jullieZonde om op te eten Ik heb een vraag ik heb nog nooit taart gemaakt ( zulke taarten ) en wil mij eraan wagen. In augustus word mijn mannetje 30 en dan wil ik heel graag een 18+ taart maken ( borstentaart met lijfje ) In september word mijn meisje 1 wil ik ook een mooie taart maken ( prinsessentaart of hello kitty oid ) Rond haar verjaardag krijg ik ook nog een kleintje dus dacht ook nog aan een kraamtaart! Pff krijg het druk haha. ik heb al gegoogled maar er is heel weinig te vinden waarbij het stap voor stap word uitgelegd. Ik zoek dus meiden die misschien ergens tijd vinden om mij stap voor stap uit te leggen hoe ik bijv de borstentaart maak je begint met het lijf daar heb ik al een hele mooie blik voor gekocht maar wat ga ik er in bakken cake mix of wat doen jullie??? dan snij ik dat in plakken toch? ben benieuwd hoe dat gaat haha en dan smeren jullie er wat in wat precies en hoe maak je dat? daarna gaan we naar de borsten las ergens dat je daarvoor naar de ikea moet voor de blanda schaaltjes kan het niet iets anders zijn ( kom nooit bij de ikea ). Nou je leest het al ben een echte beginner Wie helpt mij heb al gekeken bij deleukstetaarten.nl maar ook daar staat het niet stap voor stap