http://vrijetijdtv.ntr.nl/mod/resource/view.php?id=8 Kijk hier eens, hier heb ik een hoop van op gestoken En ja wat je echt nodig hebt....vind dat altijd lastig!
Wat is het lekkerste om te gebruiken om toefen op een cupcake te spuiten?? Ik moet straks cupcakes maken voor mn nichtje als traktatie en ga een boeket maken (de leukste taarten how to) alleen wat kan ik het beste gebruiken? Ik vind botercreme zelf namelijk niet zo lekker
Ik gebruik altijd frosting op cupcakes, is alleen wel erg zoet. Maar die zou je eventueel met iets fris als bosbessen of citroen weer wat minder zoet kunnen maken. Of cacao.....
Ok dat klinkt een beetje vaag fris maken met cacao...zo bedoelde ik het niet natuurlijk aangezien cacao bitter is....
Welke mixer hebben jullie? Ik zoek ene, wel een goede maar niet te duur. Ik ben een beginner, maar hij moet niet na drie keer gebruiken de geest geven. Iemand een idee?
Ik heb zo'n goedkope mixer van de Mediamarkt met zo'n kom haha. Doet het al een jaar! Maar ik ga deze halen neckermann.com | Clatronic KM3323 keukenmachine met kneedhaak, roerhaak en garde; 5 jaar garantie Goeie dingen over gehoord, zeker voor deze prijs.
Ik heb een keukenmachine van Kenwood echt een super ding! Ooit zou ik natuurlijk wel een "echte" voor het mixen willen, maar deze doet het prima en dus is een extra gewoon echt (nog) niet nodig.
Bedoel gewoon een foodprocessor hè. Denk dat hij rond de 140/150 was. Met dan dus nog allerlei dingen erbij zoals een blender en snijschijven etc etc.
@ ariel: Welke merk is die van mediamarkt die je al een jaar hebt? zoek ene die toch een jaar mee gaat. was ook al het denken aan die Clatronic, maar weet niet of die goed is. Heb nu een handmixer die uit elkaar valt. @angelbaby: welke van kenwood heb je? Ik ben nu al de hele tijd op inet alles af het speuren naar reviews maar kan niet veel vinden. Kan geen mixers meer zien maar wil graag ene.
MX-4152 - Media Markt - Ik ben toch niet gek Dit is hem! En ik doe er nu al vanaf september 2010 mee! Het is niet veel soeps hoor, maar het werkt!
Ok, die zag ik ook staan. Kreeg net van een mailtje van iemand die workshops geeft en ze heeft een kenwood. Maar die is prijzig. Wat een dilemma om een mixer *zucht* te kopen
Ja is zeker prijzig! Ik ben dr voor 1 aant sparen, maar dr zijn eerste andere dingen aan de beurt! haha
Dat heb ik ook, eerst andere dingen. toch jeukt het. Straks hubbie het dilemma onder de neus in duwen. Mag hij kiezen hihi. Hij wou een deal afsluiten: ik krijg de materialen maar ik moet wel iedere week iets bakken. Heb laatst 3x appeltaart gemaakt in een week
ff tussendoor.. k heb goede dingen gelezen over de keukenmachine van Herman den Blijker die nu in de aanbieding is bij de Blokker ( inc mixer en bepaalde gardes) for the record.. k heb gewoon een tomade handmixer van de blokker.. 14.95 Helaas doet hij t nog prima... na ruim een jaar en 2 maanden intensief taarten maken. RI redt hij zelfs ook.
Hoe maak jij de RI dan? Want ik heb geleerd dat je ivm met de lucht RI niet met de normale mixer moet maken....