ik maak hem gewoon met de handmixer hoor..je moet wel wat langer doormixen volgens de beschrijving die bij mijn merinquepoeder zat. ) recept van Wilton voor RI) Ik krijg hem wel vaak in de lobbige consistentie eruit.. maar meng hem dan handmatig door naar consistentie 3 als ik dat nodig heb.
lol...als die met bc al gaat flitsen dan is t spannend om ri te maken idd.. ik moet wel bekennen dat de mijne leuke geluidseffecten geeft hoor als ik mix stiekem een taartje bakken is er hier niet bij
hoi hoi taartdozen ik kom me ook even melden klopt het dat je voor de boltaart ongeveer 500gram marsepijn nodig bent??
@mamavan3 dank je @Ariel klopt..ze zijn wat groot en niet geheel gelijk... dat is mijn nadeel.. soms ben ik er klaar mee.. maar is t nog niet klaar..en dan denk ik..kan dit wel op een taart ....snappie
Sweet, wow die zijn gaaf. Ik zou ook nog even wat andere knoopjes erop zetten en dan zijn ze helemaal super. Knap gedaan!
goedemorgen meiden, ik zou graag willen weten welke (web)winkel jullie zijn geweest voor de aanschaf van jullie 1e baksuplletjes?! en wat is je ervaring met deze (web)winkel?! alvast bedankt.
Voor de eerste keer bestellen ben ik bij De Leukste Taarten geweest, daarna ook veel bij Creacake en ik ben ook zeer regelmatig bij MamaK geweest. Nu bestel ik bij de Taartenfee.
Sjow.. De cupcakes voor m'n tante zijn af... Ik wou ze graag zelf brengen maar heb nog steeds ZO'N pijn in m'n stomme voet. :x En natuurlijk was ik vergeten om foto's te maken... Gelukkig hebben ze in het restaurant nog ff foto's genomen, wel echt rot kwaliteit omdat het 's avonds was...
En de ukkies: Het poeder achtige spul is roze glitter, maar dat komt niet echt mooi naar voren helaas op de foto... Lijkt gewoon een soort poeder op de foto. In 't echt zag het er echt heel mooi uit.. (en de toef is gesprayt met parelmoer)
wat zien ze er heel mooi uit iris!! Alleen balen dan dat de kwaliteit van de fotos minder zijn.... @ll gister ff snel een spoed taartje gemaakt, beetje verlaat halloween taartje, het moest een eng taartje worden. Nou en hij is geslaagt degene die de taart besteld werd al misselijk toen ze de taart zag hahahahah , en nee dat was niet van de smaak want ze vond hem heerlijk. Bekijk bijlage 195867
dank je meis! Hahaha ik vind je taart heel gaaf!! Die vingers zijn goed gelukt zeg! Mooie details. Deze wou ik er ook nog ff op zetten... een bumba verjaardags taartje... Pfff moet wel eerlijk bekennen nu... Het is niet mijn ding, "thema" taarten..(bumba, dora, pokemon, smurfen, etc...) Ben er minder goed in merk ik en vind het *schaam schaam* minder leuk om te doen dan "fantasie" taarten. Dus ik was ook ontzettend kritisch met deze taart haha.. Iedereen vond hem helemaal geweldig, maar zeurpietje iris is natuurlijk weer niet tevreden. Oh ja, weer even een foto-domper: het bootje, de boomstam en de dingetjes op het plantje op het water gedeelte zijn donkerbruin, niet zwart...