de taartdozen deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Nachtzon, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hij is leuk irris!!
    je bumba taart,

En ooh zo herkenbaar, ik vind thema taarten maken wel leuk! Maar ben ook altijd kritisch en ben tot nu toe ook echt niet te vreden geweest , maar de ontvangers gelukkig wel :)

2. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hier mijn bumbataart, het was de bedoeling dat het uitziet als stonden er 3 geschenkjes op elkaar en uit de bovenste kwam ie kijken... mensen waren super blij :) ik vind m nie zoooooo geslaagd...

achja er waren ook nog passende cupcakes er bij :)

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mooie taarten weer dames petje af voor jullie!!!!
    deze gemaakt voor mijn man zijn verjaardag.
    een simpele taart omdat ik wat slapjes ben en dus geen zin had om lang te freubelen. maar hij was er erg blij mee ;)
    Bekijk bijlage 195890

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

vandaag de eerste keer een marsepijn taart gemaakt alleen bleek ik toch te weinig bicuit mix gemaakt te hebben dus heb nu een erg kleine taart.

5. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Zie weer leuke taarten langskomen dames!!
    Ben bekaf! vandaag 2 taarten gebakken morgen ook weer 2 en heb net laag 1 van een ri tiara gespoten. Hoop dat ie morgen droog is voor laag 2.

Iemand nog tips hoe ik een bacardi Razz vulling kan maken??

6. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Mixer besteld en ontvangen, met blender en hakmachine/slicer ( wist niet dat die ook erbij zat)

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke was het geworden?

8. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

Een Kenwood prospero km262

Kan geen foto plaatsen met foon. Straks even doen. Link van twitpic pakt ie niet

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ben benieuwd naar je ervaringen met deze machine!

10. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    sorry dames dat ik er wat van ga zeggen ,

maar vind het erg jammer ( en misschien denken er met mij wel meer hetzelfde?) Dat er zo weinig tot niet op elkaars geplaatste foto taarten wordt gereageerd....

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    nachtzon, ik vind je bumba taart heel leuk, misschien had je er ook handjes bij kunnen maken? om zo het effect beter te kunnen laten overkomen wat je graag gehoopt had bij de taart... Maar verder vind ik hem erg heel leuk en vrolijk uit zien!

Sylvia, ondanks je niet veel zin had in gefreubel vind ik je taart er echt heel netjes en geslaagd uit zien! Gefelichiteerd met je man.

zouwoas hopelijk bevalt je keukenmachine goed! Vind die dingen een ideaale uitvinding :D

12. Zouwoas

Zouwoas Niet meer actief

dankjewel, eerst nog eens goed in boeken kijken en dan hem eens uitproberen. Hoop dat het een beetje gaat lukken. Alles lijkt hocus pocus. Maar vind het super dat jullie zo mooie taarten in elkaar kunnen zetten. Ik hou mijn hart vast als ik de eerste ga maken. Ik + lezen werkt niet zo goed.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @mamavan3, is niet bewust als ik niet op een taart reageer. Soms zit ik gewoon een beetje plaatjes te kijken op me telefoon :)

Maar je horror taart, iewl!! Daar zal ik geen stukje van proberen haha, dus ik zeg goed gelukt! Euhm, verder had ik nog ontzettend leuke cupcakes gezien, ik denk van Iris. Ik heb nog een leuke Bumba taart gezien. En ik geloof een BMW taart. Leuk allemaal!

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    @ Silvia, ik vind m leuk :p zou niets voor mijn man zijn, die is eerder gek op Opel :p

@mama van 3... idd ja... wou ik ook al zeggen :( ik vroeg een eerlijke mening en kreeg helemaal geen :( maar goed, ik vergeet ook af en toe te reageren...

15. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whaaaaaaaaa die handen idd :) nooit aan gedacht :p volgende keer beter :p

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ariel snap dat je het niet bewust doet ;) maar bedoelde in het algemeen, laaste tijd komen er veel echo berichtjes binnen van mede forumers, en dat is best jammer omdat we toch allemaal best trots zijn op ons gemaakte creaties of je nou veel of weinig ervaring hebt... het is altijd wel leuk of ff fijn als er gereageerd word op elkaars taarten onderling, dit kan zijn op of aanmerkingen. want daar voor zijn we dit clubje toch gestart lijkt me....En bedoel dit in zijn algemeen...

17. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    nachtzon ik heb ook wel eens een x gehad met een taart van ik vergeet iets.... en toen de taart al opgehaald was schoot het me te binnen hihihih maar vind je taart er fleurig uit zien, Ik leg de lat ook altijd heel hoog voor mezelf dus zeer herkenbaar ;)

18. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Meiden mag ik wat vragen??
    ik ga een taart maken voor mijn nichtje haar 1ste verjaardag...
    Die wil ik dus heel goed doen :D

Tot nu toe heb ik er alleen nog maar jam tussen gesmeerd, maar wil nu wat "luxers"zeg maar...

Hebben jullie lekkere bij elkaar passende vullingen? voor 2 lagen dan zeg maar...
    Ik weet dat ik vullingen kan vinden bij diverse sites. maar heb liever jullie ervaringen aangezien ik zulke mooie taarten voorbij zie komen (die vast ook heeeeel lekker smaken :D)

19. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ipv jam zou je slagroom of banketbakkersroom kunnen toevoegen, ik weet niet wat voor soort vulling je op de eerste laag wilt doen? ook worden er puddings en kwarks gebruikt, vlaai vulling , vers fruit etc

20. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    beginnen is best met banketbakkersroom of schokolademousse
    :)

Deel Deze Pagina