Even snel showen meiden, hij is klaar mijn 1e taartje! Ben zo trots! Hij is voor mijn dochter. Vullingen: -roombotercreme choco -bon bon bloc slagroom vulling
Als mijn 1e taartje er ook zo uit komt te zien ben ik dik tevreden! Knap hoor, hij is erg mooi geworden!
tuurlijk ik heb deze : Taart/Gebak : Cake en deze : http://taartensite.come2me.nl/204255/Cakes heb ze zelf nog niet gemaakt dus geen ervaring op smaak gebied
@Rozemarijke: je kunt de bolvorm ook invetten en een beetje bloem bestrooien. Krijg je ze er ook uit. Ik doe alleen bakpapier bij mijn dure pannen of als ik een bakpan heb met lage zijkanten en dat ik van te voren weet dat het waarsch. gaat overstromen. @Mamie van Roy: welkom hier @Mamakitty: die is erg leuk geworden zeg! mijn eerste taart zag er een flink stuk slechter uit! Hij ziet er mooi strak uit en het plaatje is erg knap!
Ik wil me hier ook graag melden! Ik heb nog geen taart gemaakt (nouja ruim 2jaar geleden voor onze bruiloft) maar wil het wel gaan doen. Ben al een paar dagen aan het kijken op dit forum en die van leukste taarten. Eerst maar eens wat spulletjes bestellen! @ MamaKitty|: Wauw!! Heel mooi gedaan! Zou niet zeggen dat het de eerste x was voor je!
welkom ladyboss! ik zit actief op deleukstetaarten. Verder niet op andere fora (ja hier dan hihi). Maar bestellen doe ik ook meestal bij deleukstetaarten/piece of cake/taartendecoratie.
en dit is dan mijn laatste (vind ik zelf niet echt heel mooi, naja, wel mooi maar het is niet mijn ding)
@Mamakitty: hij is mooi geworden zeg!!!! @zelfrijzend bakmeel: je kunt natuurlijk altijd gewoon cake maken, dat gaat gewoon met zelfrijzend bakmeel. Wordt je taart wel machtiger van... @zelf biscuitmix maken: gaat hier altijd goed. Ik laat hem wel wat langer in de oven dan op het recept staat, anders kakt ie weer in, en dan laat ik hem ook eerst met de oven op een kier wat afkoelen, voor ik 'm eruit haal. Maar dan gaat het goed dus. En bij het maken van het beslag de eieren kloppen boven een kom heet water, (of de beslagkom in de gootsteen met heet water). @Maia: jouw eerste taartje is ook lief! Maar moet wel zeggen dat die van mamakitty wel heel erg goed gelukt is voor een eerste taartje zeg! Nou, die van mij is ook af, ga 'm direct ff uploaden, moet 'm nog even verkleinen... Tot zo!
ahh wat lief Rozemarijke hihi ik zei toch al dat de hare een stuk mooier was dan mijn eerste ik gebruik zelfrijzend bakmeel voor cupcakes
rozemarijke wat een leuk taartje zeg ! ~~~~~~ vanmiddag was een vriend van ons hier en we zitten zo te praten blijkt hij de banketbakkerschool gedaan te hebben !!! ook heeft hij als banketbakker gewerkt !! hihih heb hem dus ff gestrikt om me te komen helpen met de verjaardagstaart voor rayn ben zooooo blij
By the way; hoe spreek je de naam van jullie zoontje uit? Rai-jan, (haha, fonetisch schrijven is nog best moeilijk...)
nee want dan zou je ryan schrijven zoals jij het uitspreekt zeg maar . tis eingelijk heel simpel , als je de N er af haalt staat er ray nu de N er bij en je spreekt het uit als reen of rain maar dan op zijn nederlands wat een uitleg hahahah gewoon reen dus ( had van te voren nooit gedacht dat iedereen zoveel moeite zou heben met zijn naam uitspraak , hadden wij zelf namelijk niet ) ~~~ mijn "leraar" belt net dat ie op zolder nog uitstekers heeft gevonden of hij die ook mee moet nemen ? lief he hahahah
Wow, ik zit vol bewondering jullie taarten te kijken. Echt heel knap. Echt iets wat me heel gaaf lijkt om te doen, maar ik zou het denk ik niet kunnen. Is er niemand in de buurt van Den Haag die voor ook taarten op bestelling wilt maken?