Ik heb het gezien hoor gaat vandaag met de post mee. En gewoon allemaal een taarten kamer nemen is veel makkelijker Ik ga nu maar snel verder moet een paar bestellingen afmaken en dan een taart in elkaar zetten.Alles is al klaar dus alleen effe hoppa.
Gefeliciteerd mama van Daan! Hihi een taartenkamer? Mijn hele keuken en woonkamer is ingericht op taartjes maken
Okee dat is ook super leuk! Helaas heb ik geen kamer over voor de taartjes, want die kamer is over een weekje of 35 voor ons kindje
Hier een zolder over, maar dan moet ik steeds van beneden naar boven sjouwen met de taarten... gefeli mamavandaan!
Ja ik vind hem ook wel leuk! Ja lekker is dat zeg, had het nog nooit gemaakt. Jammie. Morgen maak ik er weer 1, dan komt mijn schoonmoeder.
Die is leuk zeg! Pff ik wil ook een taart maken.. maar heb geen reden.. en om nou elke keer mijn man alles te laten opeten whahahahaa vind hij wel lekker daar niet van..
ja kan wel een bolletje maken.. toch maar doen denk ik hihi Moet ook wat meer maten bakblikken kopen.. maar tis ff krap hier. We zitten met dubbele lasten.. al zo lang.. word er moedeloos van.
Ja gewoon doen joh Oh dat is minder. Hebben wij ook een tijd ( 1 jaar ) gehad. Wordt je niet vrolijk van!
nope.. huis staat al bijna 3 jaar te koop.. over 11 dagen maar weer mee doen aan de opendag..wie weet
@Natas, jee das balen zeg.......al 3 jaar...pffff...valt nie mee he. Zit er niet iemand in d ebuurt waar je een bakblik van kunt lenen???