whahaha ja dat is nog even.. Heb een goedekope mixer van bestron.. kan in een houder en heeft een draaiende bak.. werkt prima voorlopig
Ik zat ook te denken om die te halen voor voorlopig..... Ja was mij ook goed uitgekomen om nr 100 te zijn, maar helaas...
MamaKitty en Sonja wat een leuke taarten!! Ik ben ook mij eigen hyve gestart, er zijn er al verscheidenen die vragen om info.. Erg spannend en leuk! Marieks taart! - Hyves.nl Liefs!!
Mooie taarten weer! Hier net uit m'n werk gelijk ff de grootste taart van m'n R2D2 gevuld en afgesmeerd. Hij is nu echt hoog!!!! (Gevuld met een laag bc+lemoncurd, citroenkwarktaarttoetje en weer een laag bc+lemoncurd). Wilde ook slagroom kloppen voor het andere taartje, (slagroom met mandarijntjes), maar de slagroom wordt niet stijf GGRRRR. Stond toch echt al vanaf gisteren in de koelkast. Misschien toch maar slagroom uit de koeling halen dan...
@ Sonjaw: Mooi gepuzzeld! heb het 1 keer gedaan en vind boetseren toch leuker. Leuk om eens een andere auto van cars te zien, hoewel ik ze allemaal wel leuk vind. @mamakitty: Hij is mooi geworden!! Ook al zo netjes gepuzzeld. En Sassa van het zandkasteel is af!! Ben er helemaal blij mee. Vriendlief kwam naar beneden en ik liet haar zien en hij zei gelijk Sassa, jippie. Zoontje ook net laten zien er die riep ook sassa, die sassa! haha
Ben ook benieuwd maar als kinderen ze herkennen dan zijn ze Gied gelukt. Ik vind puzzelen erg leuk. Ben niet zo van het boetseren. Jullie bestellingen zijn op de bus hoor dus moeten jullie morgen in huis hebben.