@mamakitty: dit recept heb ik zelf ook gekregen maar nog niet geprobeerd: 250gr roomboter mixen daarna 100gr banketbakkersroom 50gr poedersuiker en 250ml/gr water erbij en anders misschien de 1:1 met 2 lepels speculoos of verkuimelde koek of iets anders wat je lekker vind? Succes!
De 1:1 met speculoos..hmm dat is een smaak die erg persoonlijk is denk ik. kan er nog iets anders doorheen???
Dit is hem geworden. Hij is alleen wat bobbelig, jammer genoeg. Gevuld met bokkepootjescreme en botercreme en jam
O wat een gezellig bolletje. maar er zijn toch wel meer dingen dan alleen bc mix. Mona toetje BBroom slagroom met oreo enz.
Wat een leuk bolletje! En wat een heerlijk weertje he! Ben nu voor t eerst de biscuitmix van de webshop aan t uitproberen. De 31e ben ik jarig, dan kan ik m toch wel zo lang invriezen en de dag ervoor decoreren he..?
je kan hem nu al helemaal af maken hoor en dan de vriezer in is veel makkelijker. maar je kan je kapsel ook invriezen en dan pas maken is ook gene probleem. Alleen wel goed in de palstic doen.
Hoi meiden, Ik heb vanmiddag een lekker taartje gemaakt voor mijn man en mij! Bekijk bijlage 59382 Hij is gevuld met chocomousse & BC/geleroom.
@Pioen, je kunt je taart nu maken, maar wel goed idd in plastic verpakken in de vriezer! Dag ervoor in de koelkast zetten he... @Sonja, ja heb het net gekregen! Thanx!! Ik wi botercreme als 2e vulling (mijn klant wil dat) maar die is dus bijna op, slechts 300gr in huis.. Als ik het bij jou bestel, het kan niet door de brievenbus he...dan word het wel dure mix..