Hmm.. hij is nog wat slapjes aan de bovenkant. Maar ik durf m er niet langer in te laten, zometeen is ie weer te droog. Als ik de hulpmodus van mijn combi inschakel dan geeft ie zelf aan bij moskovisch gebak dat ik de crisp/oven functie moet gebruiken. Heb ik nu niet gedaan..alleen de heteluchtfunctie op 160 graden zoals het op het pak staat beschreven, en dan 40 minuten. Nog meer meiden met een combi van bauknecht?
Nee sorry dat gaat helaas niet. Gewoon nog wat meebestellen. Ben met de bestelling bezig en kan je het dus morgen in huis hebben.
@Sonjaw: Ja, bestelling binnen, bedankt voor de snelle levering! @Ilona: Leuk taartje! @mamakitty: -bc met chocopasta -bc met vanille essence -mokkabc -bc met likeur (baileys, tia maria, safari enz) -bc met koekkruimels -bc met kokos -bc met patidess smaakje -bc met saroma smaakje
Ilona Leuk taartje. Misschien willen jullie iets in het gastenboek zetten? Enne wij leveren altijd snel
Sonja, ik ga morgen even kijken of ik nog wat moet hebben... Nathalie, kan dat samen met de 1:1 botercreme dan??
Ikhad het volgens mij al gevraagd, maar jullie babbelen hier zo snel, dat ik het niet meer terug kon vinden. dus nog maar even een keertje. Jouw site is toch spullen voor je taart (aan elkaar vast) .nl?? En zijn jouw webshop artikelen nou voordeliger als DLT? Dacht dat ik wat dingen zag die veel goedkoper waren namelijk.
@Sonja: mijn maisprikkers zijn ook binnen, heb net staan stapelen. Of in ieder geval: ze door de onderste taart geprikt Heb dus de fondant van m'n taart getrokken, (smolt al een deel ook ), en bc-mix eraf geschraapt en daarna afgesmeerd met 1:1. Wat een verademing! Daarna was ik met bekleden wel ff de kluts kwijt, (heb marsefond gekneed, dat ging op zich wel lekker), dus ben niet helemaal tevreden, maar OK. Ze hoeven alleen de materiaalkosten te betalen, 't is een vriendendienst En ze weet dat ik nu een paar nieuwe technieken ermee kan oefenen M'n bolletje is wel goed geworden, en da's maar goed ook, want daarop kan ik minder verdoezelen... op de onderste taart kan ik de armen nog tactisch plakken !Ilona: mooi taartje!
Oja, en van die fondant die ik van de taart getrokken heb, heb ik bedacht dat ik daarmee wel een keer fondantglazuur kan maken? (Voor eigen gebruik uiteraard).
Oja, en 'vullen' met de 1:1 is dus gewoon een heeeeeel dun laagje om de biscuit niet zeiknat te krijgen, (vind ik niet lekker ) en voor eigen gebruik, omdat ik geen melk(bestanddelen) mag eten momenteel... Lijkt me voor de toekomst dus idd wel lekker om gewoon de bc-mix daarvoor te gebruiken Vooralsnog vul ik dus met koemelkvrije alternatieven
@mamakitty: deze heb ik van de DLT afgehaald, en er staat mix bij als het met de mix is. Toch maar een mixje besteld? Succes nog!
Ja toch maar een mix besteld Nathalie...vind ik toch het lekkerst! Morgen 1 taart vullen met wat ik nog heb en dan vrijdag is de mix er wel neem ik aan, dus dan kan de taart voor zaterdag. Rozemarijke, vind het echt knap van je dat je je waagt aan zo'n R2D2 hoor, hulde!
Hihi, nou, ik kom er ook achter dat het een heel moedig plan was Heb nu net de pootjes/armen gesneden en gevuld en die moeten dus nu bekleed... Maar da's wel ff ander verhaal dan een rond taartje, hahaha. Ga dus ff kijken of ik ergens tips en tricks kan vinden Maar hij wordt wel grappig. Kan hiermee niet tippen aan de echte pro's natuurlijk, (dus 3D-taartjes ga ik echt niet voor officiele bestellingen doen voorlopig ). Maar voor een kereltje dat gewend is aan appeltaarten en vruchtenvlaaien is het denk ik toch wel de mooiste taart van de wereld
poeh ik ben benieuwd! Mijn taartje is ook af (hihi lekker druk 10 dingen te gelijk doen met de kids om me heen) beetje geinspipikt van ilona en al die lieve pipjes op dlt. Ik ga eerst ff kind de borst geven en dan zet ik hem wel neer zooo en die vulling... jammie jammie zeg!!