Die ziet eruit alsof ie geverfd is. Ik heb vorige maand met de workshop ook een kroontje gemaakt en die hebben we gedust.
@sas: waarom mail je haar niet gewoon om het te vragen? misschien eerst geverfd en daarna gedust om de verfstrepen weg te krijgen? ik heb inmiddels alle 3 de taartjes gevuld en afgesmeerd en eentje al bekleed. De rest doe ik straks, eerst even wandelen met Fleur.
Ik denk verf en misschien met een spray er over. Hier is het taartje ook klaar. En ga ik eens even lekker ontspannen met me paard het bos in. En dan maar weer aan de bak want de voorraad komt binnen.
Zo, taarten bezorgd, foto's genomen, dus kom hier ff showen. De foto's zijn niet geweldig en vooral bij R2D2 heb ik al allemaal dingen bedacht die ik de volgende keer anders ga doen... en hij is lang zo strak niet als ik wilde, maar OK Voor een eerste '3D'taart vind ik hem wel OK en de ontvanger was helemaal blij met de taarten
Rozemarijke, ik vind ze beide geweldig!! Meiden het gaat ff niet lekker. Val elke keer zowat flauw en zwart voor mijn ogen dus als ik er niet ben......ik ben niet lekker...
heb je wel goed gegeten meid ? anders ff iets zoets eten stukje taart ofzo kan zijn dat je suikerwaardes te laag zijn !
sterkte kitty! Vervelend dat je je zo voelt. Heb je het al lang? Anders even je ijzergehalt oid laten checken? @Rozemarijke: hij is geweldig geworden je R2D2!
Hello allemaal, nou wat leuk hier een stel taartdozen te vinden! Ik zal me ff kort voorstellen, 13 jr een relatie/in december eindelijk getrouwd/moeder van een dochter van bijna 3 (6 mei) en aanstaand moeder van een? dat horen we volgende week... Ik ben besmet met het taartvirus toen ik voor mijn dochters 1ste verjaardag wel eens iets anders wilde maken dan monshou/appel/kwarktaart of chococake en inmiddels ben ik iemand met een uit de hand gelopen hobby en maak ik heel wat gezinnetjes en bruidsparen blij... Zal een aantal van mijn laatste taartjes ook ff plaatsen weten jullie wat voor taart ik ben Bak ze!
@ Rozemarijke Mooie taarten , R2D2 is ook erg mooi. Lijkt me niet makkelijk om te maken. @ Tigger77 Welkom Je taarten zijn prachtig.
hai tigger welkom hier wat een mooie taarten maak jij ! ik ken je piratentaart van de leukste taarten !
ik heb net de baileys vulling gemaakt hij staat nu in de koelkast op te stijven maar ik heb net zo'n gevoel dat het mengsel niet stijf gaat worden .............iemand een iede wat ik dan als nog zou kunnen doen ?
Wat vinden jullie van RegalIce? Ik ben het nu aan het kleuren maar vind het echt vies ruiken. Durf hem maar niet op de taart te doen.. beetje zonde als ie ook echt vies is..
welkom tigger! Mooie taarten maak je zeg! @baileys: geen idee. Misschien wat klopfix? (je hebt hem toch op basis van slagroom?) ... ik doe altijd gewoon botercreme en daar gooi ik het doorheen. @regalice: ik vind het in elk geval enorm stinken dus ik gebruik altijd bakels Maar ik lust geen fondant, maakt niet uit welk merk, vind het gewoon vies