Hallo Meiden! @Mamakitty: Hoe gaat het nu met je? Voel jeje alweer wat beter? @Tigger: Welkom! @Rozemarijke: Wat issie leuk!! Geen idee wie r2d2 is maar ik vind hem leuk! En je andere taart is ook mooi! Nou, Gisteren 3 taarten gebakken, 4 vullingen gemaakt en..... m'n bruidstaart afgemaakt! Had gisterenmiddag 1 taart gevuld en bekleed en toen dacht, ik heb helemaal niet zoveel plek over voor al die taarten dus moet ik ze vandaag allemaal gevuld, bekleed en gestapeld hebben. Manlief wat werken, zoon naar bed en toen begonnen. Ging toch sneller als ik dacht! Toen dacht ik: mmm, kan ik ook wel alvast wat decoraties er op doen! En volgens mij issie wel af. De stapeltaart dan want ik heb nog 1 losse taart maar die kan ik nog niet vullen omdat ik de taart niet meer in de koelkast kwijt kan, haha! Vanochtend kwam vriendlief naar bed en hij vond de taart mooi, Vanmiddag komt m'n moeder nog en dan nog maar even aan haar vragen of ze hem af vind. En hij is toch weer anders geworden dan in m'n hoofd. Nu nog de zandkasteeltaart en dan heb ik weer effe taartpauze...
Wat een schattig Tubbie taartje! En Romaira die visser is ook erg leuk geworden!! Ik heb weer een opdracht binnen voor een meisje dat 5 wordt. Spannend, wil graag een keer de Hello Kitty uitproberen. 5 april moet ie klaar zijn. Heb er weer zin in!
Sweet 16 taart....gisteraaf nog snel gemaakt omdat ik daarvoor geen tijd had en me niet goed voelde... De marsepein was erg aan het breken zoals jullie kunnen zien Hij is vanmiddag opgehaald en ze was er helemaal blij mee gelukkig!
Bumbataart, naturel biscuit gevuld met roombotercreme en banaanvulling. Deze wordt morgen opgehaald. *zie elders voor mooiere foto's*
Leuke taarten, sweet sixteen is helemaal super. Denk dat ik voor mijn verjaardag ook even ga doen alsof ik 16 ben geworden Taart met visser is ook mooi geworden. Hoe plaats je trouwens foto's direct.. ik heb ze tussen gezet maar dan krijg ik alleen een link.
Bij het plaatsen van een bericht zie je ook eronder staan beheer bijlagen. Daar kun je je foto's uploaden
dank je voor foto plaatsen ga je naar plaats reactie en dan naar beneden staat ergens beheer bijlage en daar kan je je foto uploaden !