Mijn marsepein breekt zo snel zoals jullie kunnen zien bij de sweet 16 taart....weet iemand hoe dat komt? Mijn marsepein lijkt vaak "droog" en brokkelt aan de zijkanten als ik het uitrol?? Oh sonja, ik heb mijn schoonzus je site doorgegeven, dus als je binnenkort een bestelling krijgt uit deventer..... haha
Volgens mij is het dan of te koud of te droog. Ik smeer m'n handen dan nog wel eens in met crisco en dan lekker kneden...
goedenavond! @Romaira, Kitty & Natasja: leuke taartjes! @kitty: marsepein wel goed verpakt? En misschien kan het ook komen door de hoeveelheid kleurstof. En inderdaad, erg goed kneden, crisco wil nog wel eens helpen. zal zo even m'n taartje voor vandaag posten.
hierbij mijn taart voor vandaag. Voor 3 kinderen, die 13, 12 & 12 worden morgen (broers/zus). Het moest vrolijk worden en verder had ik de vrije hand.
Maia erg mooie stapel. Ik ebn ook bezig met 3 taartjes voor mijn zoontje. 1 mepper en een klein stapeltje ga snel verder.
Weet niet hoe snel je hem wil hebben als ik volgende week halver wege de week bestel heb ik hem waarschijnlijk pas de week erna. Evt wil ik hem je wel nasturen per post.
Dat durf ik niet te beloven. Maar waarom neem je geen linten snijder?Kan je meer mee ook kartels enz.
Maar kan je wel veel meer mee. Met de strip cutter kan je maar 1 dikkte en met de linten snijder kan je alle diktes en dan ook nog met kartels. Dus ik denk zelf een betere aankoop waar je meer aan hebt.
Mogguh allen! Wat een rust hier! Morgen Tygo jarig! En ik moet het rustig aan doen van de VK omdat ik steken heb in m'n buik. Ja dat gaat moeilijk als je fulltime werkt, een kleine van twee hebt rondlopen, een bruidstaart moet maken, een verjaardagsfeestje moet geven........ Maar ja, gelukkig waren mama en schoonmama gisteren hier om te helpen. Manlief heeft vandaag een vrijgezellenfeest dus wel lekker rustig in huis vandaag. Ga ik vandaag de zandkasteeltaart afmaken en dan zal ik van de week de beide taarten showen. Fijne dag allemaal!