Nou zie ik op sommige taarten aan de zijkant van die soort hangende lintjes (ik noem het gordijntjes) worden zeg maar helemaal rondom de taart gemaakt. Wordt bijv. met een klein bloemetje vastgezet, dan loopt ie in een boogje naar beneden en weer omhoog naar het volgende bloemetje! Snapt iemand wat ik bedoel?? Ik zal anders wel ff een voorbeeldje zoeken. Ik wil namelijk weten hoe je dat het beste kan maken!! Ik ga wel ff een voorbeeldje zoeken, want als ik mijn uitleg hierboven zo lees, dan snap ik het zelf niet eens hahaha
ik snap wel wat je bedoelt.. heb het zelf nog nooit gedaan dus weet niet hoe je dat het beste kan doen.
Kan echt nergens een voorbeeld vinden!! Als ik er 1 zie, of als jullie er een zien, dan graag plaatsen!!
bedoel je zo iets? First Impressions mold Bow Swag Of gewoon met een parel mold een randje maken en die er op zetten. Of met een Sugar gun een lijntje maken die vastplakken bloem er op en klaar.
Ja, dat bedoel ik idd!! Maar je hebt daar dus ook molds voor?? Maar dat doe je dus anders met een sugargun! Das balen, dat heb ik niet, misschien kan ik wel kijken voor een parel mold! Maar hoe meet je dan dat je precies goed uitkomt. Dat de afstanden zeg maar gelijk zijn, ook als je de hele taart rond hebt gehad
Met een centimeter uitmeten puntjes zetten en dan de lijntjes vast zetten. Wat je ook kan doen als je geen gun heb sliertjes rollen met de smoother. Kan je ook mooie dunne sliertjes me maken worstje er onder en rollen maar. En ja er zijn ook molds voor maar bijna niet te krijgen hier in Nl.
@Maia: mooi taartje weer! @N4th4lie: benieuwd naar de zandkasteeltaartje! Thirza is hier ook helemaal gek van het zandkasteel, dus als dat met haar verjaardag nog steeds is, ga ik voor haar ook een zandkasteeltaartje maken, heb ik al bedacht Misschien ga ik dan een combi maken van 1 groot kasteel met 3 aanzichten, want stiefzoon is 2 weken later jarig en houdt van draken en ridders en stiefdochter is 2 weken eerder jarig dan Thirza en houdt van paarden en prinsessen... Maar goed, voor hetzelfde geld gaan de tubbies winnen en wordt het voor Thirza zo'n taartje Ik ga hier morgen weer aan het bakken, hopelijk ben ik dan helemaal opgeknapt, want heb de afgelopen twee dagen ziek op bed gelegen Of het nou buikgriep was, of een appelkoek waar ws melk in heeft gezeten, die ik donderdag kreeg bij de kennis waar ik die R2D2 en bloementaart voor had gemaakt, waar ik op reageer na een half jaar geen melk te hebben gehad... Ik hoop het laatste toch niet, want dat zou slecht nieuws zijn op taartengebied
ik hoop het niet.. ik denk ook niet dat jij ineens ziek kan worden van melkprodukten omdat je het een half jaar niet hebt gehad.. Morgen krijgen we onverwacht visite...ga wat gezellige cupcakes maken denk ik!
oeee cupcakes, jummie ik ben nu een taart aan het maken voor m'n meeting vanmiddag met de oktober2009 mama's van zwangerschapspagina heb een aantal al ontmoet in augustus, toen we zwanger waren, en nu gaan we meeten met de beebs... en daar hoort een taartje bij
en de laatste dan ga ik nu de slingers en ballonnen ophangen voor die kleine man. Fijne dag allemaal!
Mooie taarten allemaal. Maia fijne dag.Wij hebben ook een groep van aug 2007 en zien elkaar ook regelmatig erg gezellig. Zo hier ook de taart ophalen uit de taartenkamer. En vanavond lekker op vakantie