Sonjaw, Fijne vakantie, geniet ervan! Mooie taartjes weer zeg, vooral dat zandkasteel vind ik leuk! Even vlug een spoedvraagje.......ik heb gister mijn biscuit al gebakken, maar wil hem nu gaan afsmeren met BB, maar daar wil ik een reep chocolade door smelten. Moet ik dan eerst de botercreme helemaal maken en dan pas de choco er doorheen doen, of moet ik dat al door de mix met poedersuiker en water doen (gebruik mix voor botercreme)
mooi Nathalie! @Sonja: fijne vakantie alvast @skye: ik doe altijd eerst de botercreme maken en ondertussen een reep chocolade smelten en dan op het eind die erdoorheen doen. mijn taartje is af, ik toon hem nog niet (vanavond pas) want eerst mogen de dames die komen hem zien nou ik ga m'n rotzooi opruimen, douchen (manlief regelt ondertussen Fleur) en daarna met taart en dochterlief naar Spijkernisse.
Nathalie, gefeliciteerd met Tygo! Mooie taarten zeg! Wow! Sonja, fijne vakantie! Maia, have fun met de meeting! Skye, ik doe het hetzelfde als maia met de botercreme.
Zo heb even wat lente cc's gemaakt.. had botercreme over dus ook wat met toefje.. alleen heb ik nog geen spuitzak met mondjes dus gewoon maar drolletjes gedraaid ahahaha beetje lente strooisel erover.. gezellig.. heb ik weer wat leuks voor straks bij de koffie. Manlief is boodschappen halen.. kleine vent ligt te slapen en de iets grotere ga ik zo lekker in zijn bedje leggen.
@N4th4li3: mooie taartjes! @Maia: benieuwd naar de jouwe! Hier vanochtend even terug gehoord dat ze hadden zitten smullen van R2 en de bloementaart Visite geloofde niet dat de bloementaart een taart was. Nou, da's toch wel cool, of niet? (Alhoewel ze dan op taartengebied ook weinig gewend zijn, maar OK ). Ze hadden ruim zat, dus vanochtend had de tienergroep in de kerk ook nog lekker gebak gehad...
Dat is altijd leuk toch? Hier waren de cuppies ook een succes.. visite was er ineens.. dus heb helaas geen foto meer kunnen maken.
Nou, ik heb vandaag ook een taartje gemaakt! Een kleintje, gewoon omdat ik wel zin had om er even eentje te maken en omdat manlief en ik er ook wel trek in hadden. Was alweer een tijd geleden. Maarja, ik had dus geen marsepein meer. Alleen nog wat gekleurde restjes van vorige keren. Dus ik heb een een of ander raar gevlekte taart gemaakt. Hahahahaha, 't zag er eigenlijk niet uit! Moet dus snel wat spullen gaan bestellen. Die taart show ik dus ook niet, want dat is gewoon een schande voor de taartenpopulatie hahahahahaha, maarrrrrrrrrrr hij was wel lekker!
Als hij maar lekker is toch @Rozemarijke: dat is altijd fijn om te horen. Nou ga even m'n taartje spammen hoewel niemand van de dames meer zwanger is vond ik hem wel toepasselijk:
@Maia: erg mooi! @Sonja: fijne vakantie! @Skye: haha, 't gaat om de smaak uiteindelijk toch? Hier staat een biscuit van 26 cm mooi hoog te worden in de oven. Straks even mokkacreme maken en dan morgen vullen en bekleden, voor dinsdag als een collega tijdens een teamdag afscheid neemt. Heb een nogal winterse foto van haar die ik erop ga maken met wat sneeuwkristallen (uitstekers besteld de laatste keer ). En dan heb ik ook nog een wit boltaartje die uit de vriezer komt (haha, krijg ik weer ruimte voor wat anders... ), die ga ik in lentesfeer versieren. Leek me wel leuk zo, deze tijd van het jaar.
leuk he! mijn man heeft net ook wat spulletjes opgehaald die ik had besteld en heb gelijk weer zin om een taart te maken..
Zo, hier bezig met een mokkacreme nu Als ik dat morgen moet doen, dan red ik dat nooit, (Thirza moet ook nog in bad morgenochtend en moet nog ff wat boodschapjes halen en heb morgenavond een vergadering).
Maia wat een leuke taart, strak zeg de marsepein!!! @ nathalie, ik heb maar 1 woord voor jouw taarten... WAUWWWW!!!! hoe heb je dat zand van het zandkasteel zo leuk gemaakt??? groetjes!
bij deze een foto van mijn zwart/wit taart voor een jarige vriendin! gevuld met chocolade/kokoscreme damn, uploaden lukt niet.....:xmorgen opnieuw proberen!