Mooi Sas!! Ik heb n opdracht voor n barbietaart voor 4 april, nog nooit gemaakt dus ik heb er al weer zin in
mooi hoor Sas! nou deze week nog 1 taart en dan eventjes rust... ben ik ook wel aan toe, heb er zoveel gemaakt de laatste tijd, heb geen tijd meer voor de rest van m'n huis.
bedankt!! ben er zelf ook trots op. was eerste keer dat ik met een tube met icing werkte, en beviel goed. Alleen de lijnen zijn wel vrij dik, dus vraag me af of ie wel geschikt is als je een lijntje om een puzzelplaatje wil doen... Groetjes!
Nou Sas, hij is supermooi hoor! Ik wil ook een keer icing gaan proberen. Welke heb jij gebruikt? Gewoon die kant en klare? Pioen, leuk een barbie taart! Staat bij mij ook op het lijstje van willen doen...ga denk ik met de verjaardag van dochterlief 1 maken (juli)
ik maak altijd zelf icing, dan kan je beter maken hoe dik je hem wilt hebben.. maar lijntjes van puzzelplaatjes zou ik niet met icing doen maar met een dun zwart lijntje marsepein/fondant.
@ mamakitty, ik had die kant en klare van wilton @ maia, ja dat lijkt me idd beter! @ pioen, leuk zeg een barbietaart! Die vind ik er altijd zo leuk en fleurig uitzien!
Mogguh! @Iedereen: Bedankt voor de reacties! Doet een mens goed @Maia: Mooie taart! @Sas: Mooi taartje! Vind ik altijd wel speciaal met zwart. En het zand heb ik gemaakt door san francisco koekjes helemaal fijn te malen en er dan tegen aan geplakt. Zo, het was weer een drukke verjaardag, maar erg gezellig en tygo is weer flink verwend! Nog steeds last van steken en gisteren ook diarree. Hoop dat het gauw overgaat.
@ nathalie, thanks voor de tip! en vervelend dat je niet lekker bent....... Hoe reageerde iedereen op de mooie taarten?
Hoi meiden! Wie gebruikt er een keukenmachine om te mixen? Ik mix nog steeds met mijn handmixertje maar die is een beetje overwerkt af en toe Welke hebben jullie en hoe bevalt ie? Groetjes!
hoeveel mix, water, ei gebruiken jullie voor een 10 cm ronde vorm? Ik kreeg net 1 ei, 66 gram mix en 6 gram water.. vind dat zo weinig mix?
oeh ik heb net me eerste bestelling voor een vreemde binnen gekregen , een ronde 26 cm taart met barbie en een echt barbie taart ! voor 22 mei pas dus kan nog ff oefenen op een barbie taart hahaha
wow romaira!!! super! gaat helemaal goed komen met jou haha. anders binnen kort maar eens samen hobbyen op een barbie taart
Hai leuke taarten voorbij zien komen. Wij zitten op ons tussen stop adres te genieten van het mooie weer.
Wat leuk die bestelling! Ik heb ook mijn eerste barbie-op-bestelling! Moet voor 20 personen maken, denk dat ik de barbie ook maar op een taartje zet. Wat voor vorm gebruiken jullie voor de barbie?